Gå til innhold

Dere som er gravide ca uke 26-30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere for det meste på dere? Bruker dere mammaklær? Hvilken bokse går dere mest med?

Anonymous poster hash: 8b6ee...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige klær, ikke mammaklær nei. Og tilnærmet flate sko pga bekken.

Anonymous poster hash: 70688...568

Skrevet

Vanlige klær, ikke mammaklær nei. Og tilnærmet flate sko pga bekken.

Strammer ikke boksene mye over magen da?

Anonymous poster hash: 8b6ee...373

Skrevet

Har vært veldig overvektig før, så har bare funnet frem klær jeg brukte for et par år siden. Er nå 32 uker og bruker mine gamle t-skjorter og jeans. Gleder meg til å (forhåpentligvis) kaste alle slike klær når svangerskapet er over. Da er jeg ferdig med å få barn. :)

Anonymous poster hash: c32a4...d7e

Skrevet

Jeg er uke 32 og har ikke mammaklær, bruker bare vanlige, men så har jeg ikke så stor mage heller. Har vært gravid to ganger før, aldri brukt mammaklær.

Anonymous poster hash: 1d02e...759

Skrevet

Brukte gravidbukser fra HM da jeg ikke taklet noe som helst som strammet rundt magen/nedenfor magen. 
Ellers gikk det mye i joggebukse når jeg bare var hjemme, eller vanlige kjoler og gravidstrømpebukser når jeg var utenfor hjemmet  :) 

Hadde et par overdeler som var for gravide, men brukte for det meste vanlige overdeler og vanlige kjoler. Var ikke så stor jeg da  :)

Anonymous poster hash: b6afb...900
Skrevet

Nei buksene strammer ikke. Magen er ikke så stor ennå og det vises ikke at jeg er gravid. Er 27 uker:)

Skrevet

Hjemme bruker jeg mammajoggebukser fra HM, og når jeg skal utomhus så har jeg noen par jeans fra Mamalicous som funker. Har ikke orket å handle inn såå mye mammaklær. Som overdeler bruker jeg mine vanlige klær 😊

Anonymous poster hash: 66699...583

Skrevet

Sliter ikke så mye med trange bokser, men buksene begynte å stramme i uke 7 ;) Bruker stort sett mammajoggebukse fra hm (er sykemeldt og mest hjemme).

Anonymous poster hash: f0210...135

Skrevet

Bruker mammabukser ja 😊 Får ikke igjen knappene på de vanlige jeansene mine nå.

Er i uke 30

Anonymous poster hash: f7850...aff

Skrevet

Uke 39 her og bruker ikke mammaklær. Joggebukse og lett genser/topp! Kan bruke mine vanlige strechbukser om jeg skal noe annet enn å sløve hjemme...

Anonymous poster hash: c9f59...9ff

Skrevet

Har kjøpt en del fra HM og fått noe fra en venninne. Har stooor mage så jeg kan i alle fall ikke gå med vanlig bukse! Bruker mamma joggebukse (hjemme) eller svarte smale "jeans" og mammatopper. Har noen vide topper som ikke er mammaklær også, men de blir fort for korte foran. Så har ieg mamma strømpebukse og tights, og et par kjoler/tunika som passer. Har også 4 mammasingletter og en ytterjakke. Har kjøpt litt nytt hver gang jeg var gravid, så da blir det litt etter tre stk 😃 Nå skal jeg gi det til Fretex.

Anonymous poster hash: 433e8...727

Skrevet

Mammabukser og vanlige overdeler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...