Gå til innhold

Er det sent å begynne med fysioterapi i uke 32/33 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd akupunktur og yoga men ingenting har funket så nå har jeg kontaktet fysioterapi for bekkenet mitt..

Er det veldig sent eller tenker dere? Uke 33.

Anonymous poster hash: 7ea9b...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre sent enn aldri! I dette siste svangerskapet begynte jeg i uke 24, og hadde veldig god nytte av fysio.

Anonymous poster hash: 6a38a...9a5

Skrevet

Hvis du har en god osteopat i området,ta deg en tur dit. Helt fantastisk hva de kan gjøre. Ikke vent til etter fødsel, det gjorde jeg med 1. Gikk da til behandling ca 1 år etterpå.

Anonymous poster hash: a58f9...7dc

Skrevet

Jeg begynte i uke 34, det gjorde det iallefall ikke verre! Syns det hjalp litt også. Jeg bad ikke om hjelp raskt nok, pushet meg altfor langt... Oppsøkte ikke hjelp før jeg helt utav det blå ikke klarte bevege beina.. Ble heldigvis så bra at jeg klarte å gå med krykker, korte distanser. Har fortsatt hos fysio nå etter fødsel (og fått litt "skjenn" fordi hun mener jeg ikke ville trengt fysio nå etter fødsel hvis jeg hadde fått hjelp tidligere i svangerskapet) pga bekkenproblemene kom tilbake (men i mildere grad) et par uker etter fødselen.

Anonymous poster hash: 8aa4a...8e0

Skrevet

Jeg drev med fysioterapi pga bekkenløsning under svangerskap nr. 2. Det ble verre for hver behandling. Så kjøpte jeg meg bekkenbelte, og jeg merket bedring etter kun en dag! For meg kjentes bekkenløsningen ut som om bekkenet skranglet og holdt på å "ramle" sammen". Det var også smertefullt i selve bekkenet og ilinger ned beina. Bekkenbeltet samlet bekkenet og jeg følte meg mye stødigere i bekkenet og kroppen ellers. Anbefales mer enn noen annen behandling :)

Skrevet

Hvis du har vondt på baksiden anbefaler jeg kiropraktor, da det ofte skyldes låsning. Er veldig deilig å få knekket opp igjen, og gjør ikke vondt. Selv gikk jeg fra og omtrent ikke kunne gå, til å bli helt bra av bare en behandling :)

Anonymous poster hash: ca3a6...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...