Celcius73 Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Ja. Men de fleste som utøver soneterapi bruker også andre behandlingsmetoder. Soneterapi kombineres ofte med øreakupunktur, kostveiledning, homeopati og posturologi for å nevne noen. Jeg har blitt gravid ved hjelp av overnevnte behandlingsmetoder etter å ha vært ufrivillig barnløs i mange år. Vær obs på at det kan ta litt tid før du får utbytte av behandlingen. Finn en behandler som har erfaring med å behandle ift å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Ja. Men de fleste som utøver soneterapi bruker også andre behandlingsmetoder. Soneterapi kombineres ofte med øreakupunktur, kostveiledning, homeopati og posturologi for å nevne noen. Jeg har blitt gravid ved hjelp av overnevnte behandlingsmetoder etter å ha vært ufrivillig barnløs i mange år. Vær obs på at det kan ta litt tid før du får utbytte av behandlingen. Finn en behandler som har erfaring med å behandle ift å bli gravid. Takk for tips 👍👍 Kan det hjelpe mannen og? Han har dårlig sædkvalitet Anonymous poster hash: ee5eb...249
Celcius73 Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Takk for tips Kan det hjelpe mannen og? Han har dårlig sædkvalitet Anonymous poster hash: ee5eb...249 Jeg fikk aldri min til å prøve. Men jeg har tro på at det hjelper for nedsatt sædkvalitet.. Det jeg derimot gjorde var å stappe i ham store doser vitamintilskudd. C-vitamin, zink, selen, multivitamin.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #5 Skrevet 23. mai 2016 Både du og mannen bør gå til behandling. Men meg selv og 4 andre venninner har blitt gravide ved hjelp av fotsoneterapi. Så jeg har full tro på dette! Anonymous poster hash: cad9f...295
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 TUSEN TAKK for tips Anonymous poster hash: ee5eb...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå