Gå til innhold

Kan fotsoneterapi hjelpe sånn at man blir gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: ee5eb...249

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Men de fleste som utøver soneterapi bruker også andre behandlingsmetoder. Soneterapi kombineres ofte med øreakupunktur, kostveiledning, homeopati og posturologi for å nevne noen.

Jeg har blitt gravid ved hjelp av overnevnte behandlingsmetoder etter å ha vært ufrivillig barnløs i mange år.

Vær obs på at det kan ta litt tid før du får utbytte av behandlingen. Finn en behandler som har erfaring med å behandle ift å bli gravid.

Skrevet

Ja.

Men de fleste som utøver soneterapi bruker også andre behandlingsmetoder. Soneterapi kombineres ofte med øreakupunktur, kostveiledning, homeopati og posturologi for å nevne noen.

Jeg har blitt gravid ved hjelp av overnevnte behandlingsmetoder etter å ha vært ufrivillig barnløs i mange år.

Vær obs på at det kan ta litt tid før du får utbytte av behandlingen. Finn en behandler som har erfaring med å behandle ift å bli gravid.

Takk for tips 👍👍

Kan det hjelpe mannen og? Han har dårlig sædkvalitet

Skrevet

Takk for tips

Kan det hjelpe mannen og? Han har dårlig sædkvalitet

Jeg fikk aldri min til å prøve. Men jeg har tro på at det hjelper for nedsatt sædkvalitet.. Det jeg derimot gjorde var å stappe i ham store doser vitamintilskudd. C-vitamin, zink, selen, multivitamin.

Skrevet

Både du og mannen bør gå til behandling. Men meg selv og 4 andre venninner har blitt gravide ved hjelp av fotsoneterapi. Så jeg har full tro på dette!

Anonymous poster hash: cad9f...295

Skrevet

TUSEN TAKK for tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...