Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Ville du stylet boligen din selv? Hvilke triks hadde du brukt? Anonymous poster hash: b898a...d38
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Ja, det er bare å fjerne nesten alt. Gardiner inkludert. Ikke bruke farger. Anonymous poster hash: d6302...e09
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Fjerne mest mulig, ja.. personlige bilder, gjenstander, pyntestæsj, alt av toalettsaker, tannbørster osv.. vekk.. kjøkkenbenken må være blåst.. vinduskarmene blåst.. tepper - vekk.. Anonymous poster hash: fc83a...aac
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Ville stylet selv, men det er en del viktige ting å gjøre. Jeg hadde en gang en interiørdame inne for å gi råd, det var faktisk veldig nyttig å få noen andre øyne til å se. Ja det er viktig å rydde bort alt personlig av bilder, strippe ned mest mulig, men også innføre noen elementer som gir litt følelse av stil; det kan være fine lykter, blomster, frukt osv, men også f.eks. et pent teppe og noen stilrene gardiner gir et godt inntrykk (altså ikke enig i å fjerne alt av tepper og gardiner). Anonymous poster hash: 03439...4fa
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Helt nyoppusset og trenger ikke mye styling. Er ikke redd for å bruke farger. Personlig liker jeg litt farger når jeg er på visning. Helt sterile hjem gjør det vanskelig for meg å få "hjemmefølelse". Anonymous poster hash: 2d5fb...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå