Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Samboer har sagt det aldri vil skje, han ser ikke poenget 😳 Det er så sårt når de maser. Får meg ikke til å si det aldri vil skje, de blir så skuffet 😫 Anonymous poster hash: 5ba6a...2f4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Den skuffelsen må de bare svelge, da blir du ihvertfall kvitt maset og hintingen. At de blir skuffet der og da må da være bedre enn et evig mas, de kommer over den skuffelsen. Anonymous poster hash: 2c86f...5f0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Ønsker du å gifte deg da?Kan jo være mannen gir seg hvis du har et sterkt ønske?Det er tross alt mer forpliktende å få barn sammen,enn å gifte seg.Ingen grunn til å ha bakdøra på gløtt dersom man har barn sammen! Anonymous poster hash: e157c...047
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Jeg skjønner ikke det at mange så lett får barn men holder igjen på å gifte seg! Burde vært motsatt, og man trenger ikke stor fest og gjester hvis man ikke ønsker det... Når det er sagt bør du bare si til foreldrene at det ikke blir noe bryllup så de slutter med maset... Hvis ikke grunnen til at du ikke sier noe er fordi du synes det er litt sårt at samboeren din ikke vil gifte seg med deg; da bør du ta det opp med ham. Her gjorde jeg det enkelt for min mann: Jeg ville ikke ha barn før vi ble gift fordi det siste er en mye større forpliktelse. Anonymous poster hash: eec95...bc4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 *fordi det første er en mye større forpliktelse. Skulle det stå selvsagt Anonymous poster hash: eec95...bc4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Bare fortell dem at dere ikke gifter dere fordi samboeren din ikke vil. For øvrig hadde jeg revurdert et forhold til en mann som vil ha døra på gløtt ved å "bare" være samboer, og nekter å gifte seg selv om jeg har sterkt ønske om det. Som mange sier, man trenger verken gjester, fest eller kirke. Man kan dra til sorenskriver i vanlige hverdagsklær og gifte seg, med rettens medarbeidere som vitner. Og dra hjem etterpå. Anonymous poster hash: 2a1e1...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå