Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Ganske nøyaktig 1 år. Etter min mening, er det alt for mange som slenger ut ordene etter et par uker, og tror de mener det. Man kan være veldig glad i noen, og meget forelsket, men å elske noen? Da skal man kjenne personen godt, vært igjennom noen ting og sett personens ekte kjærlighet og styrke. Har en venninne, som i 30-årsalderen, finner en ny mann hvert år. Hun sier "Jeg elsker deg" etter et par dager, og et par dager etter det, så planlegger hun barn og bryllup. Det varer aldri! Mennesker som sier "Jeg elsker deg" etter dager eller uker, de er desperate etter kjærlighet og muligvis mangler de litt bakkekontakt. Anonymous poster hash: 3eca1...890
megmegmeg Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Knappe 3 måneder :-o Forlovet 9 måneder etter og gift 3 år etter det 😊❤️
fikas Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 I overkant av 9 mnd. Og litt lenger enn det igjen for vi hadde sex. Men vi var også 16 år. Og han er jeg fortsatt gift med ♡
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Etter ca 8 mnd Anonymous poster hash: 2ace3...d9d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 4 mnd. Men hadde tenkt det i 3 mnd. Var skikkelig skummelt å si det, jeg klarte ikke ytre orda før han hadde gjort det 3 ganger. 😊 Fremdeles sammen nå 11 år senere. Anonymous poster hash: af571...b04
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Vi ble sammen i april, jeg ventet til han sa det først, og det var i jula samme år <3 (så 8 mnd?) Husker fortsatt akkurat hvordan det ble sagt, og omgivelsene. Det var så romantisk. Jeg svarte at jeg elsket han også. <3 Vært sammen i 11 år nå, gift i 2 Anonymous poster hash: 69a8b...661
Mamma_til_2 Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Tror det var bare noen md ut i forholdet, han sa det først. Vi har nå vært sammen i snar 18 år.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Samme dag som vi møttes:) men da hadde vi snakka sammen i 5 mnd i forkant. Kleint. Ja vet. Gift den dag i dag. Anonymous poster hash: 25056...0cf
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 etter ca 8 mnd. hadde tenkt på det i ca en mnd. da Anonymous poster hash: 9f42d...0d5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Mannen min sa det etter tre uker, og jeg svarte ham med det samme. Men så var han min aller beste venn i hele verden i mange år før vi oppdaget hverandre på denne måten da, så jeg føler det var helt på sin plass 😉 Nå 10 år etter så elsker vi hverandre mer enn noen gang, og jeg har fortsatt sommerfugler i magen når jeg tenker på han 😍😍😍 måtte bare legge det til selv om det ikke var spørsmålet 😄 Anonymous poster hash: 74083...043
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #12 Skrevet 20. mai 2016 Etter 6 måneder sånn ca. Og det føltes riktig. Min eks sa det etter 2 dager og da burdte varsellampene ha blinket. Han ville og gifte seg med meg med en gang. Har heldighvis lært og lar meg ikke sjarmere av den lenger. Anonymous poster hash: 82bcb...857
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #13 Skrevet 20. mai 2016 Kunne ha sagt det etter to måneder, men sa det ikke før etter to og et halvt år. Da sa han det først. Turte ikke å si det. Anonymous poster hash: 56339...3e7
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #14 Skrevet 20. mai 2016 Vi var tenåringer og sa det etter to uker! 🙈 Det er nå 18 år siden, fortsatt sammen. Anonymous poster hash: c59f7...105
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #15 Skrevet 20. mai 2016 Det har jeg sagt til en mann hittil i livet. 3 mnd inn i forholdet, han sa det først, og jeg svarte det samme. Vi har vært sammen i 10 år nå. Jeg elsker han minst like mye idag Anonymous poster hash: 48ab9...1b7
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #16 Skrevet 20. mai 2016 Det gikk veldig fort, kanskje en uke? Vi møttes på byen og var ikke fra hverandre på mange år etter første møte. Flyttet sammen etter tre uker. I dag er vi gift og har vært sammen i snart 15 år. Han er min sjelevenn! Var 19 da vi møttes, og forelsket som jeg var føltes det som den mest naturlige tingen i verden å si jeg elsker deg etter en uke. Skjønte nok ikke helt hva det innebar. Anonymous poster hash: 71dc9...71c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #17 Skrevet 20. mai 2016 Vi sa det etter ca et år. Vi visste begge lenge før at vi elsket hverandre, men det var mye "greier" i livet vårt og vi var ikke sammen på ordentlig. Han hadde tidligere sagt at han holdt på å si han elsket meg, og at han hadde lyst å si det, men han gjorde det ikke fordi han ville at alt skulle være på stell rundt han først. Tilslutt var jeg så langt nede og følte at vi bare måtte avslutte, han skulle reise på en 14 dagers tur og hadde lovet å ordne alt før han reiste, noe han ikke klarte. Så dagen før han reiste var han hos meg, og det var veldig emosjonelt, jeg gråt og var helt fortvilet og avsluttet egentlig forholdet. Og da brøt han sammen og sa han elsket meg høyere enn noe kunne beskrives, han var fullstendig fortapt og hadde ikke trodd det gikk an å ha slike følelser for noen. Han ville gi meg hele verden og alt han ønsket i verden var at jeg skulle tro han. Jeg falt jo selvsagt helt sammen og ba han bare si det en gang til..Jeg sa da at jeg elsket han også. I dag er alt på stell og vi er mer forelsket enn noen gang Anonymous poster hash: 23786...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå