Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Mensen kom ca 5 dager for tidlig denne gangen,og var som vanlig..I går kom det bare litt rød/brun utflod som det pleier...Når jeg står opp idag tidlig så har mensen kommet igjen 😱 Litt mensvondt i korsryggen...Kjenner jeg blir litt bekymret nå...Er 38 år og selv om den har vært uregelmessig opp gjennom årene så har den aldri kommet igjen slik! Anonymous poster hash: 9130d...6a1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Når var første dag i siste mens da? Anonymous poster hash: ba1bf...7ad
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Når var første dag i siste mens da? Anonymous poster hash: ba1bf...7ad Denne mnd tenkte du? Mensen startet nå på søndag,så har ikke vart så lenge..Har gitt seg litt igjen nå,men har mensvondt fortsatt... Hi Anonymous poster hash: 9130d...6a1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Kan du ha hatt en Ma? Anonymous poster hash: e5af6...9b9
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Har også begynt å få den litt uregelmessig. Snakket med legen om det, og han sa det kan være et tegn på overgangsalderen. Ble litt paff Kroppen begynner vist å forandre seg mange år før man opplever hetetokter Anonymous poster hash: d8434...360
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Denne mnd tenkte du? Mensen startet nå på søndag,så har ikke vart så lenge..Har gitt seg litt igjen nå,men har mensvondt fortsatt... Hi Anonymous poster hash: 9130d...6a1 Ok, vet ikke hvordan dine blødninger pleier å være, men min er sånn som din. Har "normale" blødninger de første dagene, så kommer det lite og mer brunt, også blør jeg litt mer vanlig en dag eller to før det hele er over. Så det som er unormalt for deg er iallefall normalt her. Har mensen i ca 7 dager. Anonymous poster hash: ba1bf...7ad
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Kan du ha hatt en Ma? Anonymous poster hash: e5af6...9b9 Tviler på det 😉 Er sterilisert og ikke hatt sex rundt eggløsning så det er nok utelukket 😊 Anonymous poster hash: 9130d...6a1
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Ok, vet ikke hvordan dine blødninger pleier å være, men min er sånn som din. Har "normale" blødninger de første dagene, så kommer det lite og mer brunt, også blør jeg litt mer vanlig en dag eller to før det hele er over. Så det som er unormalt for deg er iallefall normalt her. Har mensen i ca 7 dager. Anonymous poster hash: ba1bf...7ad Pleier å vare i 5 dager...Pleier ikke å ha så mye vondt og blødningene er litt forskjellig fra mnd til mnd,noen ganger blør jeg mer enn andre mnd..Denne mnd her hadde jeg veldig vondt når mensen startet men har hatt lite blødning denne gangen,med litt brunt gammelt blod innimellom...Så var det masse friskt blod i do idag tidlig,mens nå er det bare brunt gammelt blod som kommer når jeg tørker meg...Har legetime neste fredag så kan ta det opp med han da hvis det ikke slutter 😉 Hi Anonymous poster hash: 9130d...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå