Gå til innhold

Usikker på far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et spm ang hvordan man regner ukene barnet antas å ha blitt unfanget.

Jeg har fått termin 1. November og det antas at barnet skal ha vært unfanget 6 februar. Problemet er at jeg hadde en partner 3 februar og en 9 februar, hvem er det mest sannsynelig da?

Anonymous poster hash: 62acd...723

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk umulig å vite :/

Anonymous poster hash: 49187...182

Skrevet

Det er helt umulig å vite. Du kan ta en farskapstest fra og med uke 9, kun med blodprøver. Det koster litt, men var utrolig verdt det for min del.

Gå inn på forumet 'Hvem er far til barnet' og les om hvordan jeg gjorde det.

Vanskelig situasjon å være i, men vi er mange som har opplevd dette (det er bare ingen som snakker omdet). Lykke til!

Anonymous poster hash: bc0e2...a4d

Skrevet

Mest sannsynlig er det han du hadde sex med den 3., for så å få eggløsning den 6.

Men som de andre sier, vanskelig å vite.

Husker du når du fikk mensen den mnd? Eggløsning er som regel nøyaktig 14 dager før mensen.

Men kroppen vår er ikke alltid til å stole på dessverre :(

Vond situasjon å være i. Ønsker deg alt godt!

Anonymous poster hash: b7337...433

Skrevet

Mest sannsynlig er det han du hadde sex med den 3., for så å få eggløsning den 6.

Men som de andre sier, vanskelig å vite.

Husker du når du fikk mensen den mnd? Eggløsning er som regel nøyaktig 14 dager før mensen.

Men kroppen vår er ikke alltid til å stole på dessverre :(

Vond situasjon å være i. Ønsker deg alt godt!

Får jo ikke mensen når du er blott gravid da vøtt...

HI, det kan være begge to. Ingen sikkert svar her. Må nok bare vente til barnet er født.

Anonymous poster hash: 22072...a86

Skrevet

HI, det kan være begge to. Ingen sikkert svar her. Må nok bare vente til barnet er født.

Det må hun nok ikke. Det finnes en trygg blodprøve som fastsetter farskap før fødsel. Jeg har selv benyttet meg av den, og det gjorde svangerskapet uendelig mye lettere å takle.

Anonymous poster hash: bc0e2...a4d

Skrevet

Jeg tipper barnefar nr 1. Selve Eggløsning varer vel bare 1-2 dager. Men en sædcelle kan leve i livmor i 5 døgn maks. Men, det blir ren gjetting!

Anonymous poster hash: 41151...bf6

Skrevet

Ingen annen måte å finne ut av det på enn å ta en farskapstest.

Anonymous poster hash: 8d938...0df
Skrevet

Jeg kunne rodd meg bort og svart at det ikke var det jeg mente, men det ville vært en løgn haha guri, jeg er helt på viddene når jeg er trøtt, blir oppriktig en smule bekymret (og oppgitt) av meg selv ;)

Ønsker uansett hi, lykke til, og det ser jo ut som om dette kan testes før baby kommer :)

Skrevet

Hvis Du hadde eggløsning 6 februar så vil jeg påstå at Det er 3 februar typen som skal bli pappa

Men er jammen ikke sikkert du hadde El da....

Anonymous poster hash: 4e017...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...