Gå til innhold

Ekkel lukt på soverommet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den går ikke vekk. Greit nok jeg er gravid, men det er en tydelig lukt. Søtlig på en måte.. Kvalmende og intens. Som... Matavfall, bare ikke så voldsomt. Hva er dette?! Soverommet er rett over badet nede, kan det være fukt? Bor i et gammelt rekkehus? Kan rotter komme i veggene?! Jeg kaster nesten opp av å gå inn der! Samboer mener det ikke er noe. Det ER det.

Anonymous poster hash: 60bb2...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat det samme som soverommet her. Lukten har vært der ganske lenge nå, og mannen min mente det ikke var noe. Men etter vinduet hadde vært igjen en hel dag så lukta han det også. Så vinduet er nødt til å være åpent 24/7 ellers orker jeg ikke være der. Kan ikke skjønne hva det er. Det driver meg til vanvidd. Jeg har sagt til mannen at hele rommet må tømmes og gås igjennom, så håper vi får gjort det i ferien. Var spesielt ille nå i vinter rett etter lillegutt ble født og jeg måtte ha vinduet igjen om natta for at det ikke skulle bli for kaldt, kunne brekke meg rett og slett.. Følger tråden i håp om at du får noen råd!

Anonymous poster hash: 26fe3...5ae

Skrevet

Høres ut som at det er en død mus i veggen, spør du meg. Husker vi hadde det en gang da jeg var kansje 8-10 år. Kan fremdeles "kjenne" lukta når jeg tenker på det. Akkurat som du beskriver, søtlig.

Eneste trøst er at da vil det snart gå over.

Lykke til. 🙈😄😄

Anonymous poster hash: a29c2...bf2

Skrevet

Gulvbelegg med varmekabler kan gi ekkel lukt.

Anonymous poster hash: 90020...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...