Gå til innhold

Upassende antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i en begravelse hvor barnebarnet ( 30 år gammel ) til den avdøde hadde på seg en lårkort sort blondekjole, med gjennomsiktig overdel hvor man så bh-en igjennom blondene, og røde pumps. Eh...meget upassende.

Har dere noen morsomme eksempler på totalt upassende antrekk til gitte situasjoner?

Anonymous poster hash: d3a05...9b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min har ett barn med en dame på 29 år å hun kom i komfirmasjon i en svart lårkort kjole!

Syns ikke den var passende meg så kort kjole den dagen.

Mamma klarte jo ikke la være å vise ansiktsutrykk hva hun mente om den kjolen hehe..

Anonymous poster hash: d9434...d6b
Skrevet

Jada. En gren av familien dukker opp i begravelse i dongery/joggebukser. Caps og hettejakke synes de er passende tilbehør, også damene. Voksne er de også. Blir flau.

Anonymous poster hash: 03f5f...2f9

Skrevet

Fotballtrøye i barnedåp.

Skrevet

Tømrerbukse i barnedåp

Lårkort kjole i bryllup

Dongeribukse i bryllup

Dongeribukse og collegegenser samt kvite tennIssokkar (!) i bryllup

Skrevet

Kusina mi kledde opp datteren sin i et skjørt som knapt dekket rumpen.Dette var i begravelsen til bestefaren vår!

Anonymous poster hash: 632c4...ed0

Skrevet

Da bestemoren min lå for døden ba hun oss heller feire livet enn å sørge på "korrekt" vis. Alle vi nærmeste stilte i fargerike festkjoler. Mulig du ville funnet det upassende, men det var helt riktig.

Anonymous poster hash: dedb3...cff

Skrevet

Broren min har ett barn med en dame på 29 år å hun kom i komfirmasjon i en svart lårkort kjole!

Syns ikke den var passende meg så kort kjole den dagen.

Mamma klarte jo ikke la være å vise ansiktsutrykk hva hun mente om den kjolen hehe..

Anonymous poster hash: d9434...d6b

Din svigerinne med andre ord.

Anonymous poster hash: 91adc...c83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...