Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Var i en begravelse hvor barnebarnet ( 30 år gammel ) til den avdøde hadde på seg en lårkort sort blondekjole, med gjennomsiktig overdel hvor man så bh-en igjennom blondene, og røde pumps. Eh...meget upassende. Har dere noen morsomme eksempler på totalt upassende antrekk til gitte situasjoner? Anonymous poster hash: d3a05...9b2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Broren min har ett barn med en dame på 29 år å hun kom i komfirmasjon i en svart lårkort kjole! Syns ikke den var passende meg så kort kjole den dagen. Mamma klarte jo ikke la være å vise ansiktsutrykk hva hun mente om den kjolen hehe.. Anonymous poster hash: d9434...d6b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Jada. En gren av familien dukker opp i begravelse i dongery/joggebukser. Caps og hettejakke synes de er passende tilbehør, også damene. Voksne er de også. Blir flau. Anonymous poster hash: 03f5f...2f9
Nebbdyret Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Tømrerbukse i barnedåp Lårkort kjole i bryllup Dongeribukse i bryllup Dongeribukse og collegegenser samt kvite tennIssokkar (!) i bryllup
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Kusina mi kledde opp datteren sin i et skjørt som knapt dekket rumpen.Dette var i begravelsen til bestefaren vår! Anonymous poster hash: 632c4...ed0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 Da bestemoren min lå for døden ba hun oss heller feire livet enn å sørge på "korrekt" vis. Alle vi nærmeste stilte i fargerike festkjoler. Mulig du ville funnet det upassende, men det var helt riktig. Anonymous poster hash: dedb3...cff
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Broren min har ett barn med en dame på 29 år å hun kom i komfirmasjon i en svart lårkort kjole! Syns ikke den var passende meg så kort kjole den dagen. Mamma klarte jo ikke la være å vise ansiktsutrykk hva hun mente om den kjolen hehe.. Anonymous poster hash: d9434...d6b Din svigerinne med andre ord. Anonymous poster hash: 91adc...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå