Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hei! Er det noen som har erfaringer med søskensete til å sette på vogn? Vurderer det til snart toåringen som alltid vil gå motsatt vei når vi er ute. Tenker den evt bare blir brukt til og fra barnehagen og hvis jeg må på butikken med begge to alene. http://lekmer.no/barn-og-baby/barnevogner-og-barnevognstilbehor/Bag-o-sportsdeler/baby-dan-søskensete-til-barnevogn-svart-sølv?gclid=COesltzp5swCFeFJcgod9A4PBg#add-review Anonymous poster hash: 1726a...b4d
Blondzilla Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har også lurt på er sånnt, men blir det ikke fryktelig tungt for vogna? Ser for meg den vil knele..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Hehe har tenkt på det samme. Men vi har bare to min til barnehagen så blir jo ikke lange biten uansett. Hadde vært så greit å slippe kjøpe søskenvogn for så lite bruk. Vurderer jo brett også, men ikke så lett å få en trassen toåring til å stå der om han slår seg vrang. Anonymous poster hash: 1726a...b4d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Blir det ikke veldig ustødig og vinglete? Hadde vært redd for at hele vogna velta... Hva med trille til eldste og bæresele til babyen? Anonymous poster hash: 11885...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå