Gå til innhold

Hvilken sofa vil jeg ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål, jeg innser at det ser sånn ut, men jeg er egentlig ute etter lit tips og erfaringer. Vi kjøpte en IKEA-sofa, sånn svær, for noen år siden, men den er så vond at vi vil bytte den ut snart.

Jeg vil ha to tre-setere (ikke hjørne/sving!) og har noen kriterier:

*Ikke skinn

*Må være mulig å vaske/rense trekkene

*Puter som står fast (gjerne festet med glidelås el) slik at putene ikke kommer i uorden hele tiden

*Skal være litt myk og komfortabel, sånn man synker litt ned i, men ikke så myk at man ikke kommer seg opp igjen heller :P

*Aller helst ha deilige og buede armlener som fungerer perfekt som nakkestøtte/pute når man ligger.

*Litt bred slik at mannen og jeg kan ligge i skje ute at det blir altfor trangt (vi er normalt slanke).

Noen som har en slik sofa? :)

Anonymous poster hash: 582b4...cb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut hva Ekornes har å tilby. Tror du skal finne det du leter etter der.

Skrevet

Sjekk ut hva Ekornes har å tilby. Tror du skal finne det du leter etter der.

Ja, vi skal kikke litt, men jeg hater å gå i butikker! Derfor håpet jeg på noen tips her. Nettsteder kan gi et bilde, men man må jo prøvesitte osv, og da er det ok med erfaringer :)

HI

Skrevet

Dumt spørsmål, jeg innser at det ser sånn ut, men jeg er egentlig ute etter lit tips og erfaringer. Vi kjøpte en IKEA-sofa, sånn svær, for noen år siden, men den er så vond at vi vil bytte den ut snart.

Jeg vil ha to tre-setere (ikke hjørne/sving!) og har noen kriterier:

*Ikke skinn

*Må være mulig å vaske/rense trekkene

*Puter som står fast (gjerne festet med glidelås el) slik at putene ikke kommer i uorden hele tiden

*Skal være litt myk og komfortabel, sånn man synker litt ned i, men ikke så myk at man ikke kommer seg opp igjen heller :P

*Aller helst ha deilige og buede armlener som fungerer perfekt som nakkestøtte/pute når man ligger.

*Litt bred slik at mannen og jeg kan ligge i skje ute at det blir altfor trangt (vi er normalt slanke).

Noen som har en slik sofa? :)

jaaa jeg har akkurat den sofaen til salgs! stavangerområdet :P

Anonymous poster hash: 43c06...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...