Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Dumt spørsmål, jeg innser at det ser sånn ut, men jeg er egentlig ute etter lit tips og erfaringer. Vi kjøpte en IKEA-sofa, sånn svær, for noen år siden, men den er så vond at vi vil bytte den ut snart. Jeg vil ha to tre-setere (ikke hjørne/sving!) og har noen kriterier: *Ikke skinn *Må være mulig å vaske/rense trekkene *Puter som står fast (gjerne festet med glidelås el) slik at putene ikke kommer i uorden hele tiden *Skal være litt myk og komfortabel, sånn man synker litt ned i, men ikke så myk at man ikke kommer seg opp igjen heller *Aller helst ha deilige og buede armlener som fungerer perfekt som nakkestøtte/pute når man ligger. *Litt bred slik at mannen og jeg kan ligge i skje ute at det blir altfor trangt (vi er normalt slanke). Noen som har en slik sofa? Anonymous poster hash: 582b4...cb7
Tjofsen Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Sjekk ut hva Ekornes har å tilby. Tror du skal finne det du leter etter der.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Sjekk ut hva Ekornes har å tilby. Tror du skal finne det du leter etter der. Ja, vi skal kikke litt, men jeg hater å gå i butikker! Derfor håpet jeg på noen tips her. Nettsteder kan gi et bilde, men man må jo prøvesitte osv, og da er det ok med erfaringer HI Anonymous poster hash: 582b4...cb7
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Dumt spørsmål, jeg innser at det ser sånn ut, men jeg er egentlig ute etter lit tips og erfaringer. Vi kjøpte en IKEA-sofa, sånn svær, for noen år siden, men den er så vond at vi vil bytte den ut snart. Jeg vil ha to tre-setere (ikke hjørne/sving!) og har noen kriterier: *Ikke skinn *Må være mulig å vaske/rense trekkene *Puter som står fast (gjerne festet med glidelås el) slik at putene ikke kommer i uorden hele tiden *Skal være litt myk og komfortabel, sånn man synker litt ned i, men ikke så myk at man ikke kommer seg opp igjen heller *Aller helst ha deilige og buede armlener som fungerer perfekt som nakkestøtte/pute når man ligger. *Litt bred slik at mannen og jeg kan ligge i skje ute at det blir altfor trangt (vi er normalt slanke). Noen som har en slik sofa? Anonymous poster hash: 582b4...cb7 jaaa jeg har akkurat den sofaen til salgs! stavangerområdet Anonymous poster hash: 43c06...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå