Gå til innhold

Navn til Nurkets søsken??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ...

Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp?

Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ...

 

Arthur

Constantin

Armand

Herman

Thorvald

Absalon

Frimand

Gilbert

 

Lorelei / Lola

Thalia

Edvarda

Esmeralda

Kaspara

Agathe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid? Gratulerer!

 

Uten å vite hva Nurket heter, liker jeg best Herman og Agathe på lista di.

Skrevet

Wilhelm og Arthur!

Wilhelm og Elvira!

 

Anonymous poster hash: 882b2...953

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Nei, så gøy, gratulerer så mye! Lenge til termin?  :D

 

Jeg likte best Herman, Armand, Thalia og Kaspara fra lista di. Ellers syns jeg Ida og Augusta er pene navn :) 

Skrevet

Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ...

Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp?

Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ...

Arthur

Constantin

Armand

Herman

Thorvald

Absalon

Frimand

Gilbert

Lorelei / Lola

Thalia

Edvarda

Esmeralda

Kaspara

Agathe

Jeg går utifra at du tuller? Dette er ikke din liste med navn? Isåfall skjønner jeg mannen din..

 

Anonymous poster hash: 59e91...8a5

Skrevet

Tusen takk. Er bare i uke fem, så lenge til termin. Trenger virkelig innspill her :)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Gratulerer så mye!! :D

 

Jeg syns Armand og Thalia var fantastisk fine navn! :)

Skrevet

Wilhelm und Adelheid. Du elsker jo Tyskland 😊

 

Anonymous poster hash: 882b2...953

Skrevet

Gratulerer! Arthur og Agathe!

Skrevet

Wilhelm und Adelheid. Du elsker jo Tyskland 😊

 

Anonymous poster hash: 882b2...953

Jeg har faktisk vært inne på å oppkalle etter en av mine favorittbyer som heter

Heide (uttales Haide). Heide betyr hede ... og Kjæresten syntes det var heeeelt dust 😂😂😂

Skrevet

Thalia er fint😊

 

Anonymous poster hash: c2b25...fb5

Skrevet

Armand og Agathe. Nå håper jeg nesten nurket heter Anton :D gratulerer til deg 😀

Skrevet

Herman eller Edvarda

Skrevet

Jeg har faktisk vært inne på å oppkalle etter en av mine favorittbyer som heter

Heide (uttales Haide). Heide betyr hede ... og Kjæresten syntes det var heeeelt dust 😂😂😂

Er nok veldig enig med kjæresten der ja! 🙈

 

 

Anonymous poster hash: 882b2...953

Skrevet

Kaspara og Herman er mine favoritter blant dine forslag

 

Hva med Karna, Albertine, Petra, Karla eller Augusta?

 

På guttesiden foreslår jeg Ludvig, Helmer eller Gustav :)

 

Anonymous poster hash: 22eb2...206

Skrevet

Kaspara er nydelig ❤️

Jeg har også ei lita Kaspara etter lang tids tenking og masing her inne 😄

 

Andre navn som stod på lista mi var

 

Petrine

Iva

Viljar

 

Gratulerer og lykke til ❤️

 

Anonymous poster hash: de98d...a03

Skrevet

Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ...

Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp?

Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ...

 

Arthur

Constantin

Armand

Herman

Thorvald

Absalon

Frimand

Gilbert

 

Lorelei / Lola

Thalia

Edvarda

Esmeralda

Kaspara

Agathe

 

Måtte jeg velge noen av disse ville det blitt: Thalia og Herman

Skrevet

Jeg liker mange av alternativene dine. Andre i samme sjanger:

 

Fernanda, Alberte, Emerense, Karla, Wilhelmine.

 

Garman, Sophus, Gahr, Edmund.



Anonymous poster hash: ca1b1...e72
Skrevet

Arthur og Thalia :) 

 

Hva med:

 

Ferdinand

Reiel

Mikal 

 

Vega

Saga

Hillevi

Fredrikke



Anonymous poster hash: 353dc...de1
Skrevet

Fantastisk :)

Tusen takk!

Skrevet

Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ...

Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp?

Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ...

 

Arthur

Constantin

Armand

Herman

Thorvald

Absalon

Frimand

Gilbert

 

Lorelei / Lola

Thalia

Edvarda

Esmeralda

Kaspara

Agathe

Gratulerer!

Mange vakre navn, mine barn har navn i lignende stil.

Av de nevnte likte jeg:

Armand

Frimand

Edvarda

Kaspara

Agathe

 

Så tillater jeg meg å føye til noen flere forslag😜 Noen av de er vel allerede nevnt.

Garmand

Imre

Kaspar

Karla

Agnes

Augusta

Josefine

 

 

NB - dere bør jo ha en viss "tyngde" over etternavnet for at slike fornavn skal matche (og ikke høres komiske ut..).

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 37bff...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...