MammantilNurket Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ... Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp? Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ... Arthur Constantin Armand Herman Thorvald Absalon Frimand Gilbert Lorelei / Lola Thalia Edvarda Esmeralda Kaspara Agathe
Iiiiik Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Er du gravid? Gratulerer! Uten å vite hva Nurket heter, liker jeg best Herman og Agathe på lista di.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Wilhelm og Arthur! Wilhelm og Elvira! Anonymous poster hash: 882b2...953
Gjest Stjerneklart Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Nei, så gøy, gratulerer så mye! Lenge til termin? Jeg likte best Herman, Armand, Thalia og Kaspara fra lista di. Ellers syns jeg Ida og Augusta er pene navn
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ... Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp? Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ... Arthur Constantin Armand Herman Thorvald Absalon Frimand Gilbert Lorelei / Lola Thalia Edvarda Esmeralda Kaspara Agathe Jeg går utifra at du tuller? Dette er ikke din liste med navn? Isåfall skjønner jeg mannen din.. Anonymous poster hash: 59e91...8a5
MammantilNurket Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2016 Tusen takk. Er bare i uke fem, så lenge til termin. Trenger virkelig innspill her
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 19. mai 2016 #9 Skrevet 19. mai 2016 Gratulerer så mye!! Jeg syns Armand og Thalia var fantastisk fine navn!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #10 Skrevet 19. mai 2016 Wilhelm und Adelheid. Du elsker jo Tyskland 😊 Anonymous poster hash: 882b2...953
MammantilNurket Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #13 Skrevet 19. mai 2016 Wilhelm und Adelheid. Du elsker jo Tyskland 😊 Anonymous poster hash: 882b2...953 Jeg har faktisk vært inne på å oppkalle etter en av mine favorittbyer som heter Heide (uttales Haide). Heide betyr hede ... og Kjæresten syntes det var heeeelt dust 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #14 Skrevet 19. mai 2016 Thalia er fint😊 Anonymous poster hash: c2b25...fb5
Marriet Skrevet 19. mai 2016 #16 Skrevet 19. mai 2016 Armand og Agathe. Nå håper jeg nesten nurket heter Anton gratulerer til deg 😀
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #18 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har faktisk vært inne på å oppkalle etter en av mine favorittbyer som heter Heide (uttales Haide). Heide betyr hede ... og Kjæresten syntes det var heeeelt dust 😂😂😂 Er nok veldig enig med kjæresten der ja! 🙈 Anonymous poster hash: 882b2...953
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #19 Skrevet 19. mai 2016 Kaspara og Herman er mine favoritter blant dine forslag Hva med Karna, Albertine, Petra, Karla eller Augusta? På guttesiden foreslår jeg Ludvig, Helmer eller Gustav Anonymous poster hash: 22eb2...206
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #20 Skrevet 19. mai 2016 Kaspara er nydelig ❤️ Jeg har også ei lita Kaspara etter lang tids tenking og masing her inne 😄 Andre navn som stod på lista mi var Petrine Iva Viljar Gratulerer og lykke til ❤️ Anonymous poster hash: de98d...a03
VenterpåLilleSpire Skrevet 19. mai 2016 #21 Skrevet 19. mai 2016 Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ... Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp? Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ... Arthur Constantin Armand Herman Thorvald Absalon Frimand Gilbert Lorelei / Lola Thalia Edvarda Esmeralda Kaspara Agathe Måtte jeg velge noen av disse ville det blitt: Thalia og Herman
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #22 Skrevet 19. mai 2016 Jeg liker mange av alternativene dine. Andre i samme sjanger: Fernanda, Alberte, Emerense, Karla, Wilhelmine. Garman, Sophus, Gahr, Edmund. Anonymous poster hash: ca1b1...e72
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #23 Skrevet 19. mai 2016 Arthur og Thalia Hva med: Ferdinand Reiel Mikal Vega Saga Hillevi Fredrikke Anonymous poster hash: 353dc...de1
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #25 Skrevet 19. mai 2016 Kjæresten og jeg har begynt å diskutere navn ... Han har INGEN forslag ... og han torpederer ALLE mine. Hjelp? Her er mine forslag. Innspill mottas med takk ... Arthur Constantin Armand Herman Thorvald Absalon Frimand Gilbert Lorelei / Lola Thalia Edvarda Esmeralda Kaspara Agathe Gratulerer! Mange vakre navn, mine barn har navn i lignende stil. Av de nevnte likte jeg: Armand Frimand Edvarda Kaspara Agathe Så tillater jeg meg å føye til noen flere forslag😜 Noen av de er vel allerede nevnt. Garmand Imre Kaspar Karla Agnes Augusta Josefine NB - dere bør jo ha en viss "tyngde" over etternavnet for at slike fornavn skal matche (og ikke høres komiske ut..). Anonymous poster hash: 37bff...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå