Gå til innhold

Nikita frisører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med Nikita? Hvordan er prisene i forhold til andre? Er de kreative? Vil så gjerne at noen gjør noe spennende med håret mitt som jeg kler!

Anonymous poster hash: 0950f...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk dit et par ganger. Det var dyrt og jeg ble ikke fornøyd. Nå går jeg til en lokal frisør. Mye billigere og de er både hyggeligere og flinkere.

Anonymous poster hash: 9ae98...b8f

Skrevet

Min Nikita-frisørsalong er kjempebra.  Dyktige frisører som hører på meg når jeg vet hva jeg vil og som kommer med gode tips når jeg overlater det hele til dem.  Det finnes sikkert noen billigere salonger, spesielt om man går til en av "hjemme-salongene", men mange er mye dyrere også, så jeg synes at prisene er gode.  Jeg har ikke klipt meg i noen som har laverer priser i alle fall.

Men det er vel som med andre kjeder, det er de som jobber der og driver salongen det kommer aller mest an på.

Skrevet

Nei nei. Jeg jobbet der som resepsjonist, og en dag det var for få folk på jobb satt de meg til å klippe. Jeg er ikke frisør... I tillegg er det det mest surrete ansettelsesforholdet jeg har hatt med tanke på lønn.

Skrevet

Går aldri innom Nikita salong igjen. Dårlig farging, dårlig klipp. Dei satt på tlf sin hele tiden, gikk bak i bakrommet for å diskutere noen mannfolk, ALLE kunne høre hva di sa! Kjøpe press på produkter! Jeg MÅTTE kjøpe rettetang hos di, for håret mitt var vist for tykt for andre 😂 Tragisk!

Anonymous poster hash: 49aba...d9e

Skrevet

Noen som har erfaringer med Nikita? Hvordan er prisene i forhold til andre? Er de kreative? Vil så gjerne at noen gjør noe spennende med håret mitt som jeg kler!

Anonymous poster hash: 0950f...049

Jeg synes ikke de er noe annerledes enn andre frisører. Har bare vært skuffet når jeg har klippet meg der. Jeg skjønner ikke hvorfor de har så godt rykte

Anonymous poster hash: ecaad...596

Skrevet

De ansatte har jo alt å si! Er fornøyd med "min";- og prisene er helt i mellomsjiktet på klipp i alle fall. Litt dyre på strip og slik-kanskje,- men nå fikk jeg farget og stripet sist,- og barneklipp opp til 13 år er 319 kroner. Det er noe av det billigste vi har her, bortsett fra om man kjenner til de 2-3 stk som driver "hjemmesalong" uten og egentlig gjøre det...

Jeg handler på hjemmesidene deres, har supertilbud der noen gang, og jeg spurte hva de synes om dette,- og min frisør sa det var helt ok, for om det ble for mye produktsalg og spørsmål om det,- så brukte det tid man heller kunne bruke på hår! De ønsker jo å selge med produkt og forklarer (som andre steder) hva de bruker under veis,- men aldri kjøpepress. Og jeg har fått "rettet " på klippen i to uker etter, og aldri vært noe problem med andre som bl.a har fått rettet farge også.

Men igjen, ansatte og hoveddriver av salong har alt å si. Tror de "eldre" butikkene som har vært i kjeden lenger kan være bedre (der ejg går er det vel kanskje 15 år siden de startet, og en annen salong i en nærliggende by er også veldig bra ifølge rykter, den er vel en av de første), da hadde grunnleggeren av kjeden mer tid PERSONLIG til hver enkelt salong, tror ikke hun er like involvert lenger...Men bare selger merkenavnet,- kanskje litt ukritisk???

Denne dama som står bak NIKITA skryter jo slik av kvalitet, jeg tror de trenger å høre om disse opplevelsene...Kanskje de tar grep fra høyere hold.

Anonymous poster hash: c58a6...309
Skrevet

Unge uerfarne frisører som ikke kan lytte på kunden er min erfaring.

Anonymous poster hash: 1a2bd...f86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...