Gå til innhold

Har du dumpet en mann på grunn av én replikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men måååå han si det I det hele tatt da?? Kunne vel bare spurt om å låne dusjen? Samme med folk som sier de må på do å bæsje, må vel ikke fortelle HVA man skal vel?

Hahaha! Da skulle du hørt en jeg datet! :P

Vi lå på sofaen, så på film og klina og klådde på hverandre. Plutselig spretter han opp og sier; må på dass! Du skjønner, "det står en neger i døra"...

Trenger kanskje ikke nevne engang at det ikke ble noe på ham den kvelden? 😂

Nå blir jeg sikker igjenkjent av venninnene mine som leser her inne, for vi har ledd mye av denne fyren:

Jeg var på en date, første gang vi møttes. Han hadde fortalt på telefonen at han hadde vært i smiths venner (?), men var ikke det nå lenger..

Greit nok, tenkte jeg, jeg kunne alltids møte ham for å ta en kaffe.

Da vi satte oss ned var jeg så dum og spurte hva han bruker tiden på.

"Joda, jeg har nå blitt "omvendt"-kristen, ikke satanist, altså, men jeg har jo (pga smiths venner) studert bibelen, så nå jobber jeg med å skrive en bok som vil knuse kristendommen på verdensbasis!"

Så la han ut i det vide og brede rundt temaet og jabbet i vei, lenge og vel, om hvor mye han hatet kristendommen.

Da han til slutt var ferdig med å snakke om seg selv så spør han; og du da, hva driver du med på fritida?

Jeg svarer som sant er; jeg synger i kirkekoret og jobber som frivillig i kirken vår" :P

Det ble med den ene daten :P

Og det rare er at han spurte i etterkant om jeg kunne fortelle ham HVA han hadde sagt eller gjort som hadde fått meg til å ikke ville møte ham igjen. Han så virkelig ikke at dette kunne by på utfordringer :P 😂😂😂

Anonymous poster hash: 7ff73...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det.

Hadde ikke gjort det av denne replikken heller.

2 mannfolk som har seg er kvalmt å se på synes jeg også. Og hadde heller ikke blitt glad hvis sønnen min eller dattera var homofil.

Men hadde ikke kuttet kontakten mef de, hadde selvfølgelig klart å leve med det. Elsker dem like høyt uansett legning!

Men hadde nok heller ønsket at de var hetrofile.

Det med at han hadde kuttet kontakten hvis de hadde vært homofile, kan en virkelig ikke høre på.

En kan si og uttale mye som en ikke ville ha gjort når en plutselig hadde stått der.

Anonymous poster hash: 8504e...2bd

Der er vi nok veldig uenige. Når en person sier at han ville slått hånden av sitt eget barn, så tar ikke jeg sjansen på å tenke "Det mener han sikkert ikke, så ham skal jeg få barn med". Syntes uansett den uttalelsen var så usexy og lavpannet at jeg mistet all tenning på ham.

HI

Anonymous poster hash: df8df...2fc

Skrevet

Skjønte ikke humoren din, er jeg redd. 

HI

hadde ingenting med humoren min å gjøre. "Tissen er til å tisse med, ikke ha sex med". Helt ok at det ikke er sexy med en mann som sier han skal vaske tissen sin, det høres jo litt lite voksent ut. Men jeg tror ganske sikkert den kan brukes til mer enn sex altså. 

Anonymous poster hash: d9cee...043

Skrevet

Hahaha! Da skulle du hørt en jeg datet! :P

Vi lå på sofaen, så på film og klina og klådde på hverandre. Plutselig spretter han opp og sier; må på dass! Du skjønner, "det står en neger i døra"...

Trenger kanskje ikke nevne engang at det ikke ble noe på ham den kvelden? 😂

Nå blir jeg sikker igjenkjent av venninnene mine som leser her inne, for vi har ledd mye av denne fyren:

Jeg var på en date, første gang vi møttes. Han hadde fortalt på telefonen at han hadde vært i smiths venner (?), men var ikke det nå lenger..

Greit nok, tenkte jeg, jeg kunne alltids møte ham for å ta en kaffe.

Da vi satte oss ned var jeg så dum og spurte hva han bruker tiden på.

"Joda, jeg har nå blitt "omvendt"-kristen, ikke satanist, altså, men jeg har jo (pga smiths venner) studert bibelen, så nå jobber jeg med å skrive en bok som vil knuse kristendommen på verdensbasis!"

Så la han ut i det vide og brede rundt temaet og jabbet i vei, lenge og vel, om hvor mye han hatet kristendommen.

Da han til slutt var ferdig med å snakke om seg selv så spør han; og du da, hva driver du med på fritida?

Jeg svarer som sant er; jeg synger i kirkekoret og jobber som frivillig i kirken vår" :P

Det ble med den ene daten :P

Og det rare er at han spurte i etterkant om jeg kunne fortelle ham HVA han hadde sagt eller gjort som hadde fått meg til å ikke ville møte ham igjen. Han så virkelig ikke at dette kunne by på utfordringer :P 😂😂😂

Anonymous poster hash: 7ff73...a86

😨😨😂

Skrevet

hadde ingenting med humoren min å gjøre. "Tissen er til å tisse med, ikke ha sex med". Helt ok at det ikke er sexy med en mann som sier han skal vaske tissen sin, det høres jo litt lite voksent ut. Men jeg tror ganske sikkert den kan brukes til mer enn sex altså. 

Anonymous poster hash: d9cee...043

Selvfølgelig. Men jeg synes altså ordet er totalt turn off. 

HI

Skrevet

Eller enda verre: "Sutte på tissen"!! Det har jeg også hørt 😳

Anonymous poster hash: 49f65...51c

Skrevet

Eller enda verre: "Sutte på tissen"!! Det har jeg også hørt

:spy:

Skrevet

Det er jo helt greit om du kan og ønsker å leve med en mann med slike holdninger. Eller ønsker å ta sjansen på at selv om de sier en ting så vil de gjøre det motsatte av hva de nå sier når de først kommer i en situasjon.

En mann som sier at han vil kutte kontakt med barn hvis barnet er homoseksuelt, han har to gedigne holdningsproblem, etter min mening. Det ene er holdningen til og trolig kunnskapen om homofili. En så kunnskapsløs og dømmende mann hadde jeg ikke kunnet være sammen med. Det andre er at han tar så lett på det å kutte ut sitt barn - eller om han ikke tar lett på det, tror han kan kontrollere barnet ved å true med å kutte det ut.

Slike mennesker ønsker jeg ikke i mitt liv. Jeg mener det er naivt å tro at en mann som så steilt hevder slike holdninger vil endre seg bare han kommer i en slik situasjon. Det er litt for sent den dagen du oppdager han ikke endrer seg likevel - da har du med vitende og vilje satt ditt barn i den situasjonen, og en slik holdning fra en forelder kan skade det for livet.

Anonymous poster hash: 9903c...311

Jeg tenker at alle sier mye rart ila livet sitt.

Jeg selv sa mye rart før jeg selv fikk barn. Kan til og med ha sagt ting for å tøffe meg, som jeg egentlig ikke mente.

Så nei, hadde ikke kuttet ut en mann pga en replikk nei.

Men hadde det vist seg at det ble mange feile replikker, og dårlige holdninger. Da hadde jeg kuttet tvert.

Jeg kunne aldri vært sammen med en mindre smart mann.

Anonymous poster hash: 8504e...2bd

Skrevet

Siden vi bor så langt borte fra hverandre gjør det vel ingenting om jeg har exen som pulevenn?

Der var det slutt, gitt

Anonymous poster hash: 1438d...1b3

Skrevet

Hadde datet en fyr i nærmere 3 mnd og jeg følte at det begynte å bli mer seriøst mellom oss. Helt til han plutselig en dag skråsikkert uttalte at han visste meningen med livet nemlig, for han hadde kontakt med budbringere fra den andre siden...

Jeg hadde levd i et eksistensielt mentalt kaos siden puberteten, så dette var vel det verste han kunne si til meg. "Du må gå nå" var alt jeg klarte å si. Han stalket meg i flere år etterpå...

En som når vi skulle ha sex første gang, plutselig ble så rar i ansiktet, og måtte sette seg opp. Han fikk brekninger ( jo takk, så attraktiv jeg følte meg), og sa han visst ikke taklet sex med andre enda (han hadde nettopp brutt opp med eksen). Jeg fikk dyttet han ut døra, og jeg så gjennom vinduet at han sto og kastet opp rett utenfor. Han ringte meg et par uker senere, og sa at nå følte han seg klar for sex igjen...Øøøh, nei takk...

Skrevet

"Jeg elsker deg!" - etter en uke. Det var mange ting med han her da, så den replikken der var bare dråpen.

Skrevet

Siden vi bor så langt borte fra hverandre gjør det vel ingenting om jeg har exen som pulevenn?

Der var det slutt, gittAnonymous poster hash: 1438d...1b3

huff, den er for drøy.

Anonymous poster hash: 510aa...2e4

Skrevet

"Du har det veldig fint, ryddig og rent. Gleder meg til å flytte inn med deg snart."

Hadde datet i en mnd. Var første gang han var på besøk. Kjørte silent treatment etter det besøket.

Skrevet

Hadde datet en fyr i nærmere 3 mnd og jeg følte at det begynte å bli mer seriøst mellom oss. Helt til han plutselig en dag skråsikkert uttalte at han visste meningen med livet nemlig, for han hadde kontakt med budbringere fra den andre siden...

Jeg hadde levd i et eksistensielt mentalt kaos siden puberteten, så dette var vel det verste han kunne si til meg. "Du må gå nå" var alt jeg klarte å si. Han stalket meg i flere år etterpå...

En som når vi skulle ha sex første gang, plutselig ble så rar i ansiktet, og måtte sette seg opp. Han fikk brekninger ( jo takk, så attraktiv jeg følte meg), og sa han visst ikke taklet sex med andre enda (han hadde nettopp brutt opp med eksen). Jeg fikk dyttet han ut døra, og jeg så gjennom vinduet at han sto og kastet opp rett utenfor. Han ringte meg et par uker senere, og sa at nå følte han seg klar for sex igjen...Øøøh, nei takk...

Å jøss...!

HI

Skrevet

Eller enda verre: "Sutte på tissen"!! Det har jeg også hørt 😳

Eller som min eks sa "vil du sutte på denne" med tilgjort barnslig stemme.

Anonymous poster hash: 10394...784

Skrevet

Eller som min eks sa "vil du sutte på denne" med tilgjort barnslig stemme.

😳😳 spy..

Skrevet

😳😳 spy..

Uff ja....

Skrevet

Tenkte nei det har jeg ikke . Men jo 🙈 Hadde akkurat blitt sammen med en fyr. Vært sammen en uke , så får jeg omgangssyke. Familien hans spør han om jeg er gravid, og han svarer : nei ikke ennå, men snart 😳 Samme dag sier han at de skal ha stort slektstreff noen dager senere , og at jeg er invitert , for hele familien vil møte meg .

Jeg dumpet han 🙄

Så en annen fyr. Vi var ikke sammen , men drev å rotet litt og var med hverandre . Så ringer telefonen hans, og han sier til vedkommende som ringer, at han sitter her med damen sin😳

Jeg droppet han etter det.

Jeg har vært livredd for å binde meg i mine yngre dager , så sånne setninger skremte livet av meg 🙊🙈

Anonymous poster hash: 71fba...867

Skrevet

Nei, men hadde glatt gjort det same som deg i denne situasjonen. Og om nokon var rasistiske, eller andre utsagn som viser at vi har vidt forskjellige livssyn. Det skal av og til ikkje meir enn ein replikk til før ein skjønnar kvar den andre står og at ein ikkje er einige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...