Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #26 Skrevet 19. mai 2016 Jeg tror hun mente at hun aldri har vært i en slik situasjon men at den replikken/utsagnet du fikk servert ville vært god grunn til å dumpe fyren Innså jo det, og ba om unnskyldning for misforståelsen. HI Anonymous poster hash: df8df...2fc
Gjest Darwinia:-) Skrevet 19. mai 2016 #27 Skrevet 19. mai 2016 Innså jo det, og ba om unnskyldning for misforståelsen. HI Anonymous poster hash: df8df...2fc Beklager, må bli flinkere til å lese HELE tråden før jeg svarer😊
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #28 Skrevet 19. mai 2016 Ikke en, men flere utsagn har ført til dumping. Ene sa han kan ikke trene på senter for han blir så kåt av damer i tights. Og da var vi et par! Og en gang på date en fyr som ville bli stefar til jenta mi etter et møte. Også kutta han ut lykkepille pga meg. Sjarmerende. Anonymous poster hash: 276b9...568
Merdee Skrevet 19. mai 2016 #29 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Er vel heller du som misforstår henne Det holder lenge å si "låner dusjen din jeg".. Det å dra en "kan jeg låne dusjen? Tror jeg må vaske tissen min litt.." som var problemet her, en voksen mann på over 40 som drar en så umoden kommentar? jo jo, hver sin smak........ Anonymous poster hash: 22f91...d57 Ingenting galt med å si "tissen" om sin egen penis, synes jeg. Men jeg tolker det heller som om han syntes det holdt lenge å dusje kun tissen.... Men for alt vi vet kan han jo bare ha formulert seg litt klønete akkurat da . Endret 19. mai 2016 av Virginia!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #30 Skrevet 19. mai 2016 Mitt første forsøk på nettdating for flere år siden. Hadde skrevet masse frem og tilbake, så avtalte vi å møtes. I hans siste mail til meg før daten så kikket jeg på en halv setning, en bisetning bare, i det han skrev. Jeg tenkte at det der ikke var en mann for meg. Så tenkte jeg at jeg ikke burde dømme ham ut fra en bisetning, så møtte ham likevel. Til dags dato den nest pinligste daten jeg har hatt, vi passet ikke sammen. Så jeg burde ha dumpet ham etter den halve setningen Noen år senere, nytt forsøkt på nettdating. Skrevet mye frem og tilbake, virket som en veldig oppegående mann han også. Han skulle reise langt for å treffe meg. Siste mailen før han begynte reisen stod det en eller to setninger som jeg reagerte mye på, fikk ham på tråden med tanke på å avlyse daten, men han sa det var en misforståelse at han bare hadde vært uheldig med formuleringen. Men også der viste det seg å ikke være uheldige formuleringer, men det han virkelig mente. Kort fortalt hadde han planlagt hele vårt liv før vi allerede hadde møttes. Det endte med å bli den pinligste daten ever. En tredje nettfyr. Veldig hyggelig fyr, god kjemi på mailer. Jeg avlyste daten da han presterte å si at han gledet seg til vi var blitt godt kjent og skulle bli fistet av mine yndige knyttnever. Dvs. jeg måtte først google hva fisting var. SÅ var jeg kjapp å avlyse daten. Takken imidlertid for at han var ærlig om sine preferanser så tidlig. Av en eller annen grunn så får jeg IKKE sommerfugler i magen av å skulle kjøre hele hånden opp i anus på en mann.... Ellers har det vært noen som er blitt dumpet akutt som mulige kandidater fordi jeg har sett at de ikke har vært snille med dyr. Anonymous poster hash: 9903c...311
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #31 Skrevet 19. mai 2016 Er vel heller du som misforstår henne Det holder lenge å si "låner dusjen din jeg".. Det å dra en "kan jeg låne dusjen? Tror jeg må vaske tissen min litt.." som var problemet her, en voksen mann på over 40 som drar en så umoden kommentar? jo jo, hver sin smak........ Anonymous poster hash: 22f91...d57 Skjønnet virkelig ikke problemet med den kommentaren. Hva skulle han ha sagt?"Jeg vil gjerne påse at jeg har en tilfredsstillende personlig hygiene i underlivsområdet."? Anonymous poster hash: 861bc...29c
SharonNeedles Skrevet 19. mai 2016 #32 Skrevet 19. mai 2016 Skjønnet virkelig ikke problemet med den kommentaren. Hva skulle han ha sagt? "Jeg vil gjerne påse at jeg har en tilfredsstillende personlig hygiene i underlivsområdet."? Anonymous poster hash: 861bc...29c Men måååå han si det I det hele tatt da?? Kunne vel bare spurt om å låne dusjen? Samme med folk som sier de må på do å bæsje, må vel ikke fortelle HVA man skal vel?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #33 Skrevet 19. mai 2016 Ikke akkurat dating, var ute på byen med venninne. Sjekkelinje kanskje? "Heeey, du ser singel ut" Har ikke vært singel på over 20 år, og hvis dette er standarden forblir jeg gift! Anonymous poster hash: 29394...107
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #34 Skrevet 19. mai 2016 Men måååå han si det I det hele tatt da?? Kunne vel bare spurt om å låne dusjen? Samme med folk som sier de må på do å bæsje, må vel ikke fortelle HVA man skal vel?Nå var vel dette etter en natt sammen. Vil påstå at kjønnsorganhygienen, kanskje til felles interresse, er et vanligere samtaletema enn bæsjing der man ligger med senga full av diverse kjønnssafter. Anonymous poster hash: 861bc...29c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #35 Skrevet 19. mai 2016 Men måååå han si det I det hele tatt da?? Kunne vel bare spurt om å låne dusjen? Samme med folk som sier de må på do å bæsje, må vel ikke fortelle HVA man skal vel? Jeg hadde sagt " jeg må på dass å drite" neida Anonymous poster hash: 774eb...94a
SharonNeedles Skrevet 19. mai 2016 #36 Skrevet 19. mai 2016 Nå var vel dette etter en natt sammen. Vil påstå at kjønnsorganhygienen, kanskje til felles interresse, er et vanligere samtaletema enn bæsjing der man ligger med senga full av diverse kjønnssafter. Anonymous poster hash: 861bc...29c Men særiøst alikevel da?? Må man fortelle at grunnen til at man vil dusje er for å vaske tissen,penis kuken, pikken eller hva noe de liker å kalle den? Kan man ikke bare gå å dusje?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #37 Skrevet 19. mai 2016 Men særiøst alikevel da?? Må man fortelle at grunnen til at man vil dusje er for å vaske tissen,penis kuken, pikken eller hva noe de liker å kalle den? Kan man ikke bare gå å dusje? Jeg ser ikke problemet med å si det.. du spør, men måå man.. nei, man måå vel ikke, men hva er problemet hvis man gjør det? Forklar oss det da! Jeg kan ihvertfall ikke skjønne at det er noen grunn for å dumpe stakkaren. . Man skal passe godt på hva man sier rundt deg tydeligvis ; ) Anonymous poster hash: 38025...28d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #38 Skrevet 19. mai 2016 Syns det hadde holdt leeenge med å si at han ville låne dusjen 😂😂 For noen reaksjoner jeg skapte her da 😂 Hilsen hun med 41 år gammel mann som stod der og var ganske alvorlig og seriøs da han gjerne ville vaske seg på tissen 😂 Anonymous poster hash: 49f65...51c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #39 Skrevet 19. mai 2016 Syns det hadde holdt leeenge med å si at han ville låne dusjen 😂😂 For noen reaksjoner jeg skapte her da 😂 Hilsen hun med 41 år gammel mann som stod der og var ganske alvorlig og seriøs da han gjerne ville vaske seg på tissen 😂 Anonymous poster hash: 49f65...51c Du klarer jo ikke å forklare hvorfor du syntes det var så ille. Anonymous poster hash: 38025...28d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #40 Skrevet 19. mai 2016 "Dumpet" en fyr på 2. date'n, da han fortalte hva han ønsket at navnene på våre to fremtidige barn skulle være. Anonymous poster hash: 6a5ea...161
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #41 Skrevet 19. mai 2016 Du klarer jo ikke å forklare hvorfor du syntes det var så ille. Anonymous poster hash: 38025...28d Jeg syns det var utrolig usexy, og jeg går ut fra at voksne folk vasker underlivet sitt i dusjen. Jeg trenger ikke noe inngående info ang det. Hadde han sagt det på en morsom måte da.. Men det var det mest seriøse fjeset du kan tenke deg. Dette er MEG! Du har tydeligvis andre preferanser 😊 Anonymous poster hash: 49f65...51c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #42 Skrevet 19. mai 2016 En jeg holdt på med ville gjerne spandere en operasjon på meg. Han ville gi meg nytt underliv og nye pupper, slik at "jeg ble jomfru igjen".. Hadet bra, da! Anonymous poster hash: a2512...5ff
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #43 Skrevet 19. mai 2016 Jeg syns det var utrolig usexy, og jeg går ut fra at voksne folk vasker underlivet sitt i dusjen. Jeg trenger ikke noe inngående info ang det. Hadde han sagt det på en morsom måte da.. Men det var det mest seriøse fjeset du kan tenke deg. Dette er MEG! Du har tydeligvis andre preferanser Anonymous poster hash: 49f65...51c Jeg må nesten si meg enig med deg, jeg. Jeg trenger IKKE informasjon om hva man gjør på badet. En gang var vi hos bestemoren min, jeg og en jeg hadde datet ganske lenge. Jeg hadde vært småirritert på språkbruket hans i lang tid. Han bannet i annenhver setning og brukte masse unødvendige kallenavn på både ting og folk. Jeg kommenterte det en gang og fikk forklart på en litt tullete måte at "det e sånn vi nordlænninga e, det e bare dåkker søringa som e fisefin på det". Men ja, vi var hos bestemoren min som bodde 5 minutters gange fra ham. Etter middagen reiser han seg og begynner å kle på seg skoene sine. "Går du?" spurte jeg. Da fikk jeg (og min snart 80 år gamle bestemor) til svar at "Ja, æ ska heim å skite". Farvel. Anonymous poster hash: 65afb...295
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #44 Skrevet 19. mai 2016 Syns det hadde holdt leeenge med å si at han ville låne dusjen 😂😂 For noen reaksjoner jeg skapte her da 😂 Hilsen hun med 41 år gammel mann som stod der og var ganske alvorlig og seriøs da han gjerne ville vaske seg på tissen 😂 Anonymous poster hash: 49f65...51c Men hvorfor dumpet du ham, var jo spørsmålet. Anonymous poster hash: 861bc...29c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #45 Skrevet 19. mai 2016 Men hvorfor dumpet du ham, var jo spørsmålet. Anonymous poster hash: 861bc...29c Fordi det slo meg der og da at dette ikke var mannen i mitt liv 😊 Anonymous poster hash: 49f65...51c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #46 Skrevet 19. mai 2016 Jeg må nesten si meg enig med deg, jeg. Jeg trenger IKKE informasjon om hva man gjør på badet. En gang var vi hos bestemoren min, jeg og en jeg hadde datet ganske lenge. Jeg hadde vært småirritert på språkbruket hans i lang tid. Han bannet i annenhver setning og brukte masse unødvendige kallenavn på både ting og folk. Jeg kommenterte det en gang og fikk forklart på en litt tullete måte at "det e sånn vi nordlænninga e, det e bare dåkker søringa som e fisefin på det". Men ja, vi var hos bestemoren min som bodde 5 minutters gange fra ham. Etter middagen reiser han seg og begynner å kle på seg skoene sine. "Går du?" spurte jeg. Da fikk jeg (og min snart 80 år gamle bestemor) til svar at "Ja, æ ska heim å skite". Farvel. Anonymous poster hash: 65afb...295 😱😂😆😂 Anonymous poster hash: 49f65...51c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #47 Skrevet 19. mai 2016 Jeg syns det var utrolig usexy, og jeg går ut fra at voksne folk vasker underlivet sitt i dusjen. Jeg trenger ikke noe inngående info ang det. Hadde han sagt det på en morsom måte da.. Men det var det mest seriøse fjeset du kan tenke deg. Dette er MEG! Du har tydeligvis andre preferanser Anonymous poster hash: 49f65...51c Hadde også mistet absolutt all tenning av den replikken! Også hvis det var fleip, tror jeg Jeg takler virkelig ikke voksne menn som kaller utstyret sitt for "tissen". HI Anonymous poster hash: df8df...2fc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #48 Skrevet 19. mai 2016 Jeg syns det var utrolig usexy, og jeg går ut fra at voksne folk vasker underlivet sitt i dusjen. Jeg trenger ikke noe inngående info ang det. Hadde han sagt det på en morsom måte da.. Men det var det mest seriøse fjeset du kan tenke deg. Dette er MEG! Du har tydeligvis andre preferanser 😊 Anonymous poster hash: 49f65...51c Slik du forklarer det nå, er jeg enig med deg! Tenkte først at det ikke var noe å ta på vei for, men da trodde jeg det ble sagt litt tøysete. Men om han var seriøs og alvorlig, virket det mer som om han ville vaske tissen fordi det var noe galt med den, for eks at den hadde vært inni din tiss. Det hadde ikke falt vel i mitt hus heller. Ut med han! 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymous poster hash: d4c00...836
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #49 Skrevet 19. mai 2016 Hadde også mistet absolutt all tenning av den replikken! Også hvis det var fleip, tror jeg Jeg takler virkelig ikke voksne menn som kaller utstyret sitt for "tissen". HI Anonymous poster hash: df8df...2fc Nei, ikke jeg heller 😂 "Jeg trenger en dusj etter denne natten" hadde vært bedre å si. Ikke "må gå å vaske tissen" med verdens mest seriøse mine. Følte meg utrolig skitten akkurat da 😂 Anonymous poster hash: 49f65...51c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #50 Skrevet 19. mai 2016 Slik du forklarer det nå, er jeg enig med deg! Tenkte først at det ikke var noe å ta på vei for, men da trodde jeg det ble sagt litt tøysete. Men om han var seriøs og alvorlig, virket det mer som om han ville vaske tissen fordi det var noe galt med den, for eks at den hadde vært inni din tiss. Det hadde ikke falt vel i mitt hus heller. Ut med han! 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymous poster hash: d4c00...836 Nettopp!! 😂 Han kunne til nøds sagt det med humor, men der var ingen glimt i øyet, nei 😳 Anonymous poster hash: 49f65...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå