Gå til innhold

Har du dumpet en mann på grunn av én replikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr for noen år siden. Hadde kjent hverandre noen uker, hadde det ganske bra. En kveld satt vi og så film, og to menn kysset på skjermen. Da utbrøt han "Æsj! Jeg synes menn som har seg er så ekkelt, as. Hvis jeg hadde hatt en sønn og han kom og sa at han var homo, da hadde jeg ikke villet ha mer med ham å gjøre." 

Han var ingen kandidat som fremtidig far til mine barn. Det ble en kjapp avskjed. 

Anonymous poster hash: df8df...2fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dumpet noen pga en replikk, men hadde gjort det etter det utsagnet der!

Anonymous poster hash: 901fe...70e
Skrevet

Har ikke dumpet noen pga en replikk, men hadde gjort det etter det utsagnet der!

Utsagn, replikk... Ta nå ikke semantikken så nøye,da :)

HI

Skrevet

Jeg avsluttet kontakten med en mann på grunn av to replikker i samme samtale. Det ene var at jeg var ei gammel kjerring (ett år eldre enn han), og det andre var noe nedsettende om en av mine personlige egenskaper. Bib bip bip bip (la på røret).

Anonymous poster hash: 0759d...900

Skrevet

Signeres.

Skrevet

HI

Nå tror jeg du misforsto henne helt her?

Skrevet

Jeg dumpa en fyr pga en ting. Vi hadde holdt på noen måneder og jeg var egentlig veldig forelsket, trodde han var drømmemannen. Så var vi på fest hos en kompis av han og han hadde to katter. Jeg er veldig glad i dyr og spesielt katter, og når han fyren min sparket bort ene katten, sånn skikkelig, forandret jeg totalt syn på han! Han likte visst ikke katter i det hele tatt. Det er forsåvidt greit, men å være stygg med dem er ikke greit. Så da var det over gitt! Hadde ikke kjærlighetssorg en gang, jeg ble fullstendig ferdig med han på sekundet.

Anonymous poster hash: 6d6b8...00c

Skrevet

Var en mann jeg var på 2. date med. Da han sier at han tvang sin ex til å være med på trekant, og at han bestemte over kvinnen i forholdet. Ikke noe jeg vil finne meg i.

Og en annen mann, vi hadde vært på en date og pratet masse på telefonen, så diskuterte vi politikk, og noe ganske uskyldig, da han kalte meg for tilbakestående grunnet mine meninger. Da la jeg på. Han stemte Frp.

Skrevet

ja!

Datet en mann som hadde hele omsorgen for barnet alene,å han klare å lire av seg:

"Jeg har sagt til barnehagen at om sønnen min gjør noe galt så må de bare ta han så hardt som de har lov til".

Anonymous poster hash: 8a49e...800
Skrevet

Var sammen med en som var nesten 10 år eldre enn meg. Han fortalte at han ikke taklet faren min. Jeg kan ikke få det til med noen som ikke kan gå overens med familien min.

Skrevet

Dumpet og dumpet, det har skjedd helt i starten av bli-kjent-fasen, i første eller andre samtale, at jeg har droppet videre kontakt med et par stykker pga en replikk. Samme greia med begge: Jeg fortalte at jeg er bifil. Han: "Kult, da kan vi ha trekant!"

Anonymous poster hash: e20f8...bd6
Skrevet

Nå tror jeg du misforsto henne helt her?

Det kan være. Beklager, i såfall!

HI

Skrevet

Vil ikke akkurat kalle det der en replikk, men heller et grunnleggende livssyn som er uforenelig med mitt

Anonymous poster hash: ccaf1...221

Skrevet

Vil ikke akkurat kalle det der en replikk, men heller et grunnleggende livssyn som er uforenelig med mitt

Anonymous poster hash: ccaf1...221

Nå var det det der med semantikken, da :)

HI

Skrevet

Dumpet en som sa han hadde dumpet kona si på flekken om hun hadde blitt sittende i rullestol....eller klippet håret kort. Datet bare, fikk en dårlig følelse pga flere ting.

Anonymous poster hash: bcfc7...66e

Skrevet

Jepp, mange. spesielt når jeg blir kalt prippen fordi jeg syns groviser er tragisk

Gjest Stjerneklart
Skrevet (endret)

Jeg datet en fyr for noen år siden. Hadde kjent hverandre noen uker, hadde det ganske bra. En kveld satt vi og så film, og to menn kysset på skjermen. Da utbrøt han "Æsj! Jeg synes menn som har seg er så ekkelt, as. Hvis jeg hadde hatt en sønn og han kom og sa at han var homo, da hadde jeg ikke villet ha mer med ham å gjøre." 

Han var ingen kandidat som fremtidig far til mine barn. Det ble en kjapp avskjed. 

Har ikke gjort det enda, nei, men han der hadde jeg også dumpet. Kanskje til og med midt i daten  :D  

Han er ikke en type jeg vil ha i nærheten av datteren min, og absolutt ikke en jeg ønsker som far til eventuelle fremtidige barn. 

Endret av Stjerneklart
Skrevet

Fikk en skikkelig turnoff av en jeg drev å deita da han stod opp om morningen og sa "kan jeg låne dusjen? Tror jeg må vaske tissen min litt.."

Fælt.. Han var 41 år!

Anonymous poster hash: 49f65...51c

Skrevet

nr 1: "Homofili er en sykdom, man kan bli frisk igjen", replikken kom etter at jeg fortalte jeg var bifil, reiste meg rolig opp og sa at vi da likegreit kunne bryte all kontakt.

nr 2: "Synes kvinner skal holde seg der de hører hjemme, husarbeid og unger er jo deres spesialitet", han virket jo så ok, helt til den kommentaren der :o Sa ifra at når jeg ender opp i et partnerskap/samboerskap/ekteskap, så fordeles alt slikt 50/50, for det er jo mer naturlig nå til dags, også reiste jeg hjem, han tok bussen eller drosje hjem tror jeg, siden det var jeg som plukket opp han når vi skulle ut...

Begge gangene har jeg betalt min del av utgiften, men har forlatt de på stedet ja :o

Anonymous poster hash: 22f91...d57
Skrevet

Fikk en skikkelig turnoff av en jeg drev å deita da han stod opp om morningen og sa "kan jeg låne dusjen? Tror jeg må vaske tissen min litt.."

Fælt.. Han var 41 år!

Anonymous poster hash: 49f65...51c

Tror du har misforstått litt. Det er småbarn som har selvrensende peniser, og det er bare under forhuden flr den blir dratt tilbake for første gang.

Anonymous poster hash: 861bc...29c

Skrevet

Tror du har misforstått litt. Det er småbarn som har selvrensende peniser, og det er bare under forhuden flr den blir dratt tilbake for første gang.

??

Skrevet

Tror ikke det var akkurat det hun mente 😂

Anonymous poster hash: 01735...e02

Skrevet

Er vel heller du som misforstår henne ;)

Det holder lenge å si "låner dusjen din jeg".. Det å dra en "kan jeg låne dusjen? Tror jeg må vaske tissen min litt.." som var problemet her, en voksen mann på over 40 som drar en så umoden kommentar? jo jo, hver sin smak........

Anonymous poster hash: 22f91...d57

Skrevet

Nei, men jeg burde gjort det. "Jeg elsker deg", ytret etter to ukers dating, vitner ikke om en stabil person. Samme kveld spydde han i senga mi. For en dust.

Anonymous poster hash: 06f88...a01

Gjest Darwinia:-)
Skrevet (endret)

HI

Jeg tror hun mente at hun aldri har vært i en slik situasjon men at den replikken/utsagnet du fikk servert ville vært god grunn til å dumpe fyren😊

Jeg har heller ikke opplevd noe slik men alle replikker som gikk på homofobi, pedofile og rasistiske tendenser eller hat mot transeksuelle o.l. ville fått meg til å løpe i motsatt retning

Endret av Darwinia:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...