Gå til innhold

hva feiler det gubben a??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler mannen min??

Før sendte vi alltid pirrende bilder til hverandre på snap. Mannen min har alltid likt det. Men De siste gangene jeg har gjort det har det ikke vørt noe særlig tilbakemelding .men i dag sendte jeg bare et uskyldig bilde av puppen min og får til svar " hvorfor driver du å sender sånt ?" Og i tilegg er han veldig hemmelighetfull med telefon sin om dagen og blir sur og irritert om jeg spør hvem han skriver med ol.

Anonymous poster hash: 59872...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du legger opp til at han har noe på gang bak ryggen din? Du forer jo på med de sikreste tegnene på sniking.

Anonymous poster hash: c105d...d5e

Skrevet

Hva tror du selv da?

Virker som du har noen mistanker allerede så du sitter vel på svaret.

Anonymous poster hash: 3b278...1b8

Skrevet

Synes bare det var et rart svar å få fra han . Trodde han skulle bli glad. Sikkert bare gravid hormonene mine..

Skrevet

Åååh. Du er gravid, da er det kanskje hormoner ja 😁

Prøv å snakke med han å se hva han sier.

Er jo uansett rart om han plutselig snur på flisa ifh til hva som er vanlig til dere.

Jeg synes også det var et merkelig svar du fikk fra han da dette er noe dere pleier å gjøre.

Anonymous poster hash: 3b278...1b8

Skrevet

Hva feiler mannen min??

Før sendte vi alltid pirrende bilder til hverandre på snap. Mannen min har alltid likt det. Men De siste gangene jeg har gjort det har det ikke vørt noe særlig tilbakemelding .men i dag sendte jeg bare et uskyldig bilde av puppen min og får til svar " hvorfor driver du å sender sånt ?" Og i tilegg er han veldig hemmelighetfull med telefon sin om dagen og blir sur og irritert om jeg spør hvem han skriver med ol.

Mulig han har anskaffet seg litt anstendighet? Å sende "pirrende" bilder er bare pinlig...

Anonymous poster hash: 735c9...1d0

Skrevet

Mulig han har anskaffet seg litt anstendighet? Å sende "pirrende" bilder er bare pinlig...

Da sier man selvsagt fra på en litt mer respektfull måte. Han har vært med på leken tidligere.

Han er jo direkte frekk.

Anonymous poster hash: a43cf...946

Skrevet

Om dette er en greie hi og mannen vanligvis har, så er det ikke pinlig. Hvem har noe med å dømme hva et par gjør internt?

Jeg syns det var en rar reaksjon fra mannen, uavhengig av hormoner.

Anonymous poster hash: 70bfd...e4f

Skrevet

Har du blitt mye mer synlig gravid nå kanskje? Min man begynte på et punkt i graviditeten og tenke mye på at det var en baby inni der og at kroppen min nå var "babyens". Da passet det liksom ikke med sex greier mer. Kan det være noe sånt? Før du antar utroskap? Hemmelighetsfull med tlf kan være et dårlig tegn da, men kan hende du tolker feil?

Anonymous poster hash: 1a8d9...16a

Skrevet

Kan det være at mannen ikke klarer helt å ha det samme sexfokuset på din kropp nå som det bygger et barn inni der?

Det beste svaret får du nok av han. Har du spurt han? Jeg syns det er en helt rimelig spørsmål å spørre om dere tidligere har holdt på slik. Vi gjør det samme og om mannen min plutselig hadde svart noe slikt hadde jeg virkelig begynt å lure og jeg hadde i alle fall spurt han om hva som feilte han!

Anonymous poster hash: 10719...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...