Gå til innhold

Hvordan brukar man denne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som en hårbøyle (tror jeg). Regner med at noen har en bedre forklaring. :P

 

Anonymous poster hash: f905c...5ae

Skrevet

Stod at den var for å få alt håret bort fra ansiktet, men ser ikke helt for meg hvordan håret skal ligge rundt den.

Skrevet

Så den skal bare ligge stamt inntil hodebunnen på en måte?

 

 

Ja, den skal skyves inn i håret.

 

Anonymous poster hash: 76369...2f4

Skrevet

Ja de er vonde og vanskelige! Mye beste med skikkelige hårbånd

Skrevet

Brukte de mye for 20 pr siden og de sitter utrolig godt.

Du tar den rundt halsen og låser de to endene. Så drar du den bare gjennom håret på samme måte som du tar på et vanlig hårbånd. Den fester seg selv og lager et sikk sakk mønster i festet.

Du skjønner det når du prøver.

Skrevet

Du fester de to endene sammen (du kan se det er en slags lås på den ene enden, du putter den andre enden oppi der.) Så har du den rundt halsen og drar den opp igjennom håret.

 

Anonymous poster hash: dad19...81f

Skrevet

Husker den godt!! 😀 Good old 90s..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...