Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Blir man veldig redusert av det? Tar det lang tid før det går over? Må man på sykehus? Anonymous poster hash: 0d368...9d0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Det kan være det, ja. Men du bør spørre en lege om utfyllende info..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Hvorfor spør du? Ja det kan være veldig alvorlig. Anonymous poster hash: c60e7...a4c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Hvorfor spør du? Ja det kan være veldig alvorlig. Anonymous poster hash: c60e7...a4c Spør fordi jeg lurer selvfølgelig! Anonymous poster hash: 0d368...9d0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Ja det er alvorlig og ja du må på sykehus. Så fort som mulig. Med behandling blir du frisk, uten dør du mest sannsynlig. Anonymous poster hash: 9bd73...1d3
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Mannen hadde det, måtte på sykehus (ble hentet i ambulanse). Følte et voldsomt trykk i brystet når han sto opp. De trodde først det var noe med hjerte men alle prøvene så greie ut pluss at han var såpass ung. Husker ikke hvordan de fant ut at det var det (tror han tor MR). Han fikk medisin intravinøs å ble på sykehuset i noen dager. Så ja, det må behandles raskt. Anonymous poster hash: 5495b...e60
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 Hei jeg har hatt både perikarditt (2 ganger)som er betennelse og myokarditt som er virus i hjerte. Begge deler har vært såpass alvorlig at jeg har vært innlagt på sykehus. Men da jeg fikk myokarditt var det mer alvorlig og jeg fikk en skade på hjertet. Nå sliter jeg med en litt stiv hjertepose. Anonymous poster hash: 53dc8...3df
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #8 Skrevet 19. mai 2016 Hei jeg har hatt både perikarditt (2 ganger)som er betennelse og myokarditt som er virus i hjerte. Begge deler har vært såpass alvorlig at jeg har vært innlagt på sykehus. Men da jeg fikk myokarditt var det mer alvorlig og jeg fikk en skade på hjertet. Nå sliter jeg med en litt stiv hjertepose. Anonymous poster hash: 53dc8...3df Perikarditt er betennelse i hjerteposen, perikardiet. Mens myokarditt er betennelse i hjertemuskelen, myokard. Begge deler kan være forårsaket av virus eller bakterier, men virus er gjerne verre å behandle. Er du mye plaget i det daglige? Hilsen en som heldigvis ikke har skader, men har hatt sykdommen. Anonymous poster hash: 9bd73...1d3
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #9 Skrevet 19. mai 2016 Perikarditt er betennelse i hjerteposen, perikardiet. Mens myokarditt er betennelse i hjertemuskelen, myokard. Begge deler kan være forårsaket av virus eller bakterier, men virus er gjerne verre å behandle. Er du mye plaget i det daglige? Hilsen en som heldigvis ikke har skader, men har hatt sykdommen. Anonymous poster hash: 9bd73...1d3 Ja litt. Har fått en rytmeforstyrrelser og lett hjertesvikt. Anonymous poster hash: 53dc8...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå