Gå til innhold

Hjelp! Absolutt NULL sexlyst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mitt andre barn for 2 mnd siden - storebror er 3 år. Og jeg har absolutt ingen sexlyst! Er dette vanlig? Og hva skal jeg gjøre? Dette er jo helt uholdbart for mannen min. Han er en fantastisk mann og far og jeg elsker ham dybt og inderlig, så dette er absolutt ikke hans skyld, bare min.

Anonymous poster hash: 8305b...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk barn for 2 mnd siden. Ta det med ro, den kommer :)

Skrevet

Har det slik selv. Yngste her er 6 år! Variert litt, men for meg holder det 1 x mnd. Dette har bekymret meg endel år og vært gjenstand for samtale utallige ganger på mitt initiativ. Mannen bryr seg ikke og gjett hva..., det har ikke hjulpet det heller... Bare trist egentlig!

Anonymous poster hash: d85cb...f3a

Skrevet

Ta tiden til hjelp, du fødte for to mnd siden;-) Til deg som fortsatt ikke har lyst så hadde jeg tatt det opp med lege/sexolog. Hvis du er frisk og rask, dere har et godt forhold og du ikke skal ha flere barn hadde jeg garantert prøvd med testosteron tilskudd. Ingen bivirkninger ved rett bruk og nesten garantert sexlyst så det holder, samt mer overskudd og stabilt humør:-) Rett å slett en gavepakke:-)

Anonymous poster hash: 902dd...4cd

Skrevet

Ta tiden til hjelp, du fødte for to mnd siden;-) Til deg som fortsatt ikke har lyst så hadde jeg tatt det opp med lege/sexolog. Hvis du er frisk og rask, dere har et godt forhold og du ikke skal ha flere barn hadde jeg garantert prøvd med testosteron tilskudd. Ingen bivirkninger ved rett bruk og nesten garantert sexlyst så det holder, samt mer overskudd og stabilt humør:-) Rett å slett en gavepakke:-)

hvor får en taki testosteron tilskudd da?

Jeg har ett barn på 4 år å går gjerne 4-5 månender melllom hver gang jeg har lyst på sex :S

Anonymous poster hash: 30959...669

Skrevet

Jeg har ett barn på 4 år å går gjerne 4-5 månender melllom hver gang jeg har lyst på sex :S

Lurer på det samme :)

Skrevet

Dette testosteron-tilskuddet ble jeg og interessert i! Men må kanskje vente til man er ferdig med å amme?

Er det ingen bivirkninger som økt hårvekst, dyp stemme etc?

HI

Skrevet

Det har gått 2 mnd HI, for mange er sexlysten uteblivende 3-4 mnd etter, ikke bare fordi man har født, gått gjennom renselse og ammer, men fordi man henter seg inn etter svangerskap også, husk at kroppen går gjennom så ekstremt mye de 9 mnd man er gravid, den trenger litt tid til å "falle på plass" også, mange opplever at sexlysten er fraværende den tiden.

Anonymous poster hash: 8bb0d...4e5
Skrevet

Du må prate med enten fastlegen ( noen er skeptiske og tør ikke gi fordi de har liten erfaring) ellerven sexolog. Jeg googlet hvilke sexologer som har spesialisert seg på det og gikk til en i Oslo. Veldig greit og ikke skummelt i det hele tatt;-) null bivirkninger ved de dosene de gir.

Skrevet

Lurer på det samme :)

Fastlege eller sexolog:-)

Skrevet

Dette testosteron-tilskuddet ble jeg og interessert i! Men må kanskje vente til man er ferdig med å amme?

HI

Ja du må vente til du er ferdig med å amme og til kroppen har "godt seg" til etter fødsel. Det er mye hormoner i sving en god stund etter fødsel og jeg tror leger er restriktive med å gi til mødre med små barn. Du må også være helt sikker på at du ikke skal ha flere barn ( må i så fall slutte med det leeenge før for de er svært redde for "feil" hormonpåvirkning hvis man blir gravid!!

Skrevet

Det har gått 2 mnd HI, for mange er sexlysten uteblivende 3-4 mnd etter, ikke bare fordi man har født, gått gjennom renselse og ammer, men fordi man henter seg inn etter svangerskap også, husk at kroppen går gjennom så ekstremt mye de 9 mnd man er gravid, den trenger litt tid til å "falle på plass" også, mange opplever at sexlysten er fraværende den tiden.

Anonymous poster hash: 8bb0d...4e5

Det er som hun over skriver helt normalt med mindre/ingen sexlyst når man har små babyer. Det er naturens måte å sikre at du ikke blir gravid igjen men tar deg av barnet som allerede er der;-)

Skrevet

HI

Ingen bivirkninger ved de dosene man gir. Det er kun hvis du begynner å bruke mannlige doser du opplever sånne ting og det er det stoooor forskjell på.

Skrevet

Så rart, hvorfor har ikke jeg sexlyst da, som har pcos og altfor mye testosteron fra før av? :P

Anonymous poster hash: d7773...b91
Skrevet

Jeg har to barn på 4 år og 2 mnd og heller 0 sexlyst. Kjempeirriterende for alt annet med kroppen føles helt normalt. Er sprek og opplagt, men finnes bare ikke kåt. Lyst til å ha et sexliv med mannen igjen

Anonymous poster hash: 64536...35f

Skrevet

Ingen bivirkninger ved de dosene man gir. Det er kun hvis du begynner å bruke mannlige doser du opplever sånne ting og det er det stoooor forskjell på.

Du sier at sexlysten tok seg skikkelig opp. Hadde du veldig lav sexlyst og lite sex før? Jeg sliter med lysten og blir aldri kåt lenger. Pga dette har vi sjelden sex da mannen min mer eller mindre har gitt opp å mase.

Er det slik at du tenker mer på sex i hverdagen også?

Anonymous poster hash: eb84f...078

Skrevet

Du sier at sexlysten tok seg skikkelig opp. Hadde du veldig lav sexlyst og lite sex før? Jeg sliter med lysten og blir aldri kåt lenger. Pga dette har vi sjelden sex da mannen min mer eller mindre har gitt opp å mase.

Er det slik at du tenker mer på sex i hverdagen også?

Ja hjernen blir mer innstilt på sex. Du begynner kanskje å fantasere litt og man blir lettere tent.

Skrevet

Ja hjernen blir mer innstilt på sex. Du begynner kanskje å fantasere litt og man blir lettere tent.

Åh så deilig det må være å dagdrømme litt om sex igjen. Det har jeg ikke gjort på veldig mange år😳.

Jeg spurte fastlegen min om hjelp med sexlysten for ca et år siden. Hun svarte at jeg kan slutte med p-piller, stresse mindre og nyte mer. Noe hormonpreparater ble ikke nevnt som alternativ (bortsett fra å kutte ut p-piller). Kutte p-piller er uaktuelt så jeg får prøve som deg å finne en lege som er villig til å gi meg testosteron og få fart på sexlivet igjen😄.

Mannen min hadde ihvertfall blitt superfornøyd hvis jeg fikk litt lyst på sex igjen.

Vi har sex ca en gang i måneden, men mannen ville sikkert ønsket seg et par ganger i uken noe jeg ikke orker å tenke på engang. Nå vet jeg ikke hvordan det står til hos dere, men er det sannsynlig at testosteron vil gjøre at jeg har lyst på sex et par ganger i uken når jeg i dag egentlig ikke har lyst en gang i måneden engang?

Skrevet

Kanskje du mangler vitamin D? det går blant på dette med sexlyst.

Har selv vitamin D mangel ifølge legen min,å jeg har null sexlyst enda barnet er over 4 år.

Skrevet

Åh så deilig det må være å dagdrømme litt om sex igjen. Det har jeg ikke gjort på veldig mange år😳.

Jeg spurte fastlegen min om hjelp med sexlysten for ca et år siden. Hun svarte at jeg kan slutte med p-piller, stresse mindre og nyte mer. Noe hormonpreparater ble ikke nevnt som alternativ (bortsett fra å kutte ut p-piller). Kutte p-piller er uaktuelt så jeg får prøve som deg å finne en lege som er villig til å gi meg testosteron og få fart på sexlivet igjen😄.

Mannen min hadde ihvertfall blitt superfornøyd hvis jeg fikk litt lyst på sex igjen.

Vi har sex ca en gang i måneden, men mannen ville sikkert ønsket seg et par ganger i uken noe jeg ikke orker å tenke på engang. Nå vet jeg ikke hvordan det står til hos dere, men er det sannsynlig at testosteron vil gjøre at jeg har lyst på sex et par ganger i uken når jeg i dag egentlig ikke har lyst en gang i måneden engang?

Google litt så finner du leger som har erfaring med testosteron behandling for manglende sexlyst. Noen leger har ikke erfaring med det å vil da ikke gi. Synes det er veldig feil at de ikke setter seg mer inn i det for "alle" menn med sexproblemer får lett hjelp av fastlegen. Det må de jo "stakkars". Oss damer er det fortsatt endel som ikke tar på alvor når vi sliter med det samme. Stå på rettighetene deres å få behandling:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...