Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 vurderer om økonomien strekker til en tur til syden med baby i september/oktober. baby vil da være 3-4 mnd. noen som ar erfaringer? tenker Mallorca(Cala Bona) eller Rhodos (Kalithea) og bo på Sunwing Resort . Vi har vært begge resortene før og stortrives. Hvordan gjør man med baby på transferbuss? eller er leiebil best? de andre gangene har vi leid bil siden det andre barnet vårt har vært under 2 år og, har ikke villet hatt han på fanget på bussen og tenker jo at det er det beste nå også, men vil gjerne høre fra dere som har hatt med baby ombord på transferbuss. vet noen om man kan ha med et babysete(maxi cosi cabriofix) ombord i flyet uten å ha eget sete til det? har hørt noen sier det passer i hattehyllen, men vil ikke bare ta sjansen på at det går, da sist vi sendte et likt sete ed bagasjen ble det ødelagt.. Jeg vet at de ville jo absolut vært enklest å bare bestille et ekstra sete, og feste stolen der, men blir fort 4-5000,-ekstra da, og for de pengene kan vi nesten ha all inclusive i ei uke... takker for alle tips Anonymous poster hash: 8e6f1...6ca
Appelsinpiken Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Vi tok med britax babysafe og hadde det i hattehylla sist vi var i kallithea. Vi lyver bare når vi sier hvor mange seter vi trenger på transfer. De har ikke noe (eller dårlig)oversikt over hva du har bestillt. Men har i ettertid hørt at det går an å få bestilt ekstra sete på transferbussen, men det er visst en del styr.
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har reist mye med mine fra de var små babyer og det har gått veldig fint. Vi brukte transferbussen da eldste barnet var 1 år og 2 år pga stedet vi skulle til lå 5 min unna flyplass og det følte vi var ok. Ellers har vi leid bil og som regel hatt med seter hjemmefra (vanskelig å få leid noe av kvalitet, være sikker på at de har det inne når man ankommet etc og det ble billigere å ta med eget).
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Vi sender babysetet i prampacken sammen med vognen. Pakker den godt inn og legger bleiepakker rundt bilstolen. Anonymous poster hash: fae3d...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå