Gå til innhold

Ta en sak ut i media....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ta en sak ut i media, det handler om mine barn og en forferdelig sak jeg har gått igjennom. Jeg får ikke hjelp videre med min sak og advokaten min kommer ingen veier, nå har jeg blitt kontaktet av noen journalister og fått muligheten til å ta saken ut.

Er det noen her som har gått ut i pressen mede en sak og er det noe spesielt jeg bør tenke på og vurdere før jeg går ut?

Anonymous poster hash: 2f074...d72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær saklig; er det en motpart bør du være svært forsiktig med noe som kan oppfattes som drittkasting, det vil bare slå tilbake på deg selv. Legg frem sakens fakta og hvorfor du mener du ikke blir hørt, hvilke bevis som er tilsidesatt. Synsing og følelser er svært relevant for deg, men ikke for hvordan saken oppfattes av andre. Vis til konkrete eksempler på f.eks. lovbrudd som begås/har blitt begått, eller reelle konsekvenser saken har fått for deg og/eller barna.

Ville kun gått til media om det er en mulighet for at ting vil bli bedre da, ikke kun for oppmerksomhet.

Skrevet

Du bør vurdere om hvordan dette vil påvirke barna og deres privatliv. Vet ikke hvor gammle de er, men er de gamle nok til å forstå bør du drøfte konsekvensene av offentliggjøring med dem.

Anonymous poster hash: 84e36...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...