Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Der har vi null nettverk. Men må flytte pga mannen har fått seg drømmejobben👍🏻 Vanskelig å få seg venner der? Mye å finne på? Osv... Har aldri vært der Anonymous poster hash: aed00...d19
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Er vel en del å finne på ja, men trafikken er noe herk, og du må gjennom den nesten uansett for alt ligger spredt over hele byen. Så det nytter ikke å bare bosette seg sentralt heller. Bortsett fra det trives vi kjempegodt. Flyttet hit i fjor sommer og har blitt mye bedre kjent med naboene enn vi ble i løpet av 8 år der vi bodde før. Å si at vi har fått venner er vel å ta i litt, men vi er vel over snittet sosialt klønete. Anonymous poster hash: 8da0d...f6f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Er vel en del å finne på ja, men trafikken er noe herk, og du må gjennom den nesten uansett for alt ligger spredt over hele byen. Så det nytter ikke å bare bosette seg sentralt heller. Bortsett fra det trives vi kjempegodt. Flyttet hit i fjor sommer og har blitt mye bedre kjent med naboene enn vi ble i løpet av 8 år der vi bodde før. Å si at vi har fått venner er vel å ta i litt, men vi er vel over snittet sosialt klønete. Anonymous poster hash: 8da0d...f6f Takk for svar😊 Håper at det blir bra! Har aldri bodd i en by før med over 5000 innbyggere 😂 Hehe Hi Anonymous poster hash: aed00...d19
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Takk for svar Håper at det blir bra! Har aldri bodd i en by før med over 5000 innbyggere Hehe Hi Anonymous poster hash: aed00...d19 Hehe vi flyttet fra et lite sted vi også, men overgangen var ikke så stor som jeg trodde på forhånd, bortsett fra akkurat det med trafikken og hvor lang tid det faktisk tar å komme seg rundt, trodde jo alt skulle bli mye nærmere når vi bodde mer sentralt. Men ble positivt overrasket over at vi kan ha ting stående ute uten at de forsvinner og at det er helt vanlig (i vår gate i alle fall) å la 5-åringer leke ute alene. Vi bor ikke i sentrum da, men det er ganske mye folk her også. Anonymous poster hash: 8da0d...f6f
IreneUtålmodig Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Spørs hvor i Fredrikstad man flytter tror jeg, der vi bodde før så så naboer knapt på hverandre mens her vi bor nå så hilser alle. Har bodd flere steder i Fredrikstad og vært stort sett fornøyd:)
Simply Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Unnskyld meg, men mye trafikk ? Det kommer vel an på hvor man flytter i fra. Jeg som flyttet fra Oslo, ler jo når folk i Fr.stad klager på trafikken. Er det noe man kan klage på, er det vel at folk i Fr.stad og Østfold generelt ikke klarer å kjøre bil. Alltid under fartsgrensa, stopper ved fotovergang når en person er 50 meter unna, kjører i rykk og napp, ikke noe flyt. Men det er ikke vanskelig å komme seg fra A til B i Fr.stad altså. Jeg opplever at det er mye lettere å få venner her, enn i Oslo. Fantastisk sted
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Unnskyld meg, men mye trafikk ? Det kommer vel an på hvor man flytter i fra. Jeg som flyttet fra Oslo, ler jo når folk i Fr.stad klager på trafikken. Er det noe man kan klage på, er det vel at folk i Fr.stad og Østfold generelt ikke klarer å kjøre bil. Alltid under fartsgrensa, stopper ved fotovergang når en person er 50 meter unna, kjører i rykk og napp, ikke noe flyt. Men det er ikke vanskelig å komme seg fra A til B i Fr.stad altså. Jeg opplever at det er mye lettere å få venner her, enn i Oslo. Fantastisk sted Vel, Oslo hadde jeg aldri vurdert en gang. Det er vel ikke mengden trafikk som er hovedproblemet, men nettopp det du nevner, måten folk kjører på. Og når vi flyttet fra et sted som ikke hadde så mye, men hvor det som var lå innenfor en 2 km radius og nesten uten biler på veien, så blir det en del mer kronglete å komme seg mellom ting her. Anonymous poster hash: 8da0d...f6f
nasse nøffen Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Det er køer noen steder fra 15 til 17... Jeg kjører gjennom byen til og fra jobb.. Null stress... Hvor i Fredrikstad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå