Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Hvordan er det å leve m en person som er slik? Anonymous poster hash: 392b2...172
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Nå måtte jeg google og narsisisme er et mer omfattende ord enn jeg visste. Jeg har bodd med en person uten empati og som ikke ser andre løsninger enn sin løsning og som ikke har empati for andre enn katten sin. Kort og godt, det er ikke godt. Diskusjoner er dømt til og tapes og mine behov ble ikke ivaretatt. Så lenge hun hadde det bra, var alt greit. Anonymous poster hash: be4e2...e5f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Jeg lever med min samboer gjennom 8 år som er slik. Jeg kommer til å flytte ut når det passer fordi jeg ikke kan leve slik lenger. Jeg lever på akkord av meg selv hele tiden pga han.Han gjør ikke en dritt her hjemme og korrigerer meg hele tiden. Han kritiserer ting ved meg som han selv gjør. Mangler totalt selvinnsikt og har lite empati. Det lille han gjør er bare fake. Anonymous poster hash: c14fa...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå