Gå til innhold

Nei nei nei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært en flystyrt i dag. På vei fra Frankrike til Kairo 😢

Og jeg skal ut å fly i dag, kommer til å sitte som et nervevrak hele flyturen 😰😰

Anonymous poster hash: 94ffb...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er aldri sikrere enn i dag, hva er oddsen for at det blir to flystyrt på samme dag da...

Nå er flystyrtene gjort unna for en stund, statistisk sett er det helt umulig at ditt fly styrter i dag.

Anonymous poster hash: 76f66...b6a
Skrevet

Det finnes null logikk i at ditt fly også skal styrte.

Bruk hodet og tenk på noe annet.

Anonymous poster hash: 27514...cdd

Skrevet

Dette er ikke ment for å skremme, men heller berolige...

Hvor mange bilulykker tror du har skjedd hittil i dag? Langt flere enn i fly, og sannsynligheten for at flyet ditt skal styrte er meget liten i forhold til en ulykke i den langt mer brukte bilen :) 

Anonymous poster hash: 07a81...c80
Skrevet

Dette er ikke ment for å skremme, men heller berolige...

Hvor mange bilulykker tror du har skjedd hittil i dag? Langt flere enn i fly, og sannsynligheten for at flyet ditt skal styrte er meget liten i forhold til en ulykke i den langt mer brukte bilen :)

Dette er ment for å opplyse deg

Trur du folk med flyskrekk er dumme? At man trur at det skjer like mange flyulykker som bilulykker? At den opplysningen hjelper på noe annet enn å få "oss" til å føle oss dumme og lite tatt på alvor? Jeg veit det er en yndet måte å skulle få folk med flyskrekk til å ha mindre flyskrekk, men la meg forsikre deg at det ikke hjelper.

Lykke til med flyturen i dag, HI! Anbefaler flyskrekk-kurs :) 

Anonymous poster hash: f276f...a86

Skrevet

Og denne styrten fikk du til å handle om deg? Godt jobbet!

Anonymous poster hash: 04fd1...c62

Skrevet

Tenker det er best å stenge seg inne i dommedagsbunkersen jeg.

Anonymous poster hash: 4b6f0...3b9

Skrevet

Du er aldri sikrere enn i dag, hva er oddsen for at det blir to flystyrt på samme dag da...

Nå er flystyrtene gjort unna for en stund, statistisk sett er det helt umulig at ditt fly styrter i dag.

Anonymous poster hash: 76f66...b6a

Sånt sludder som dette hjelper ikke.

Det er akkurat like stor sjangs som om et år, for et år siden, i går, eller i morgen, du har ikke forstått statistikk.

Selvfølgelig detter ikke flyet til HI ned!

Anonymous poster hash: 0fe58...258

Skrevet

Sånt sludder som dette hjelper ikke.

Det er akkurat like stor sjangs som om et år, for et år siden, i går, eller i morgen, du har ikke forstått statistikk.

Selvfølgelig detter ikke flyet til HI ned!

Anonymous poster hash: 0fe58...258

Har du forstått deg på statistikk? Du kan på ingen måte garantere at flyet hennes ikke detter ned.

Anonymous poster hash: 7b2a6...755

Skrevet

Dette er ment for å opplyse deg

Trur du folk med flyskrekk er dumme? At man trur at det skjer like mange flyulykker som bilulykker? At den opplysningen hjelper på noe annet enn å få "oss" til å føle oss dumme og lite tatt på alvor? Jeg veit det er en yndet måte å skulle få folk med flyskrekk til å ha mindre flyskrekk, men la meg forsikre deg at det ikke hjelper.

Lykke til med flyturen i dag, HI! Anbefaler flyskrekk-kurs :)

Anonymous poster hash: f276f...a86

Jeg har selv flyskrekk. Ikke så ille at jeg ikke tør å fly nå lenger, men jeg føler jeg forstår meg på flyskrekk, og vet at hverken jeg eller andre med flyskrekk er dumme. Men JEG liker tall og statistikk, så muligheten for at HI skulle tenke litt som meg er jo der.

Flyskrekkurs funket ikke på meg, for jeg vet at jo selv om MIN angst er der, faller fly likevel ned. Meg og deg har altså ulik oppfatning av både fly og angst. 

Det er ikke lett å si så mye til folk med angst, men det er da bedre å si noe enn ingenting. Så får det heller være at mine ord ikke funker på HI, selv om det kaanskje hadde funket på andre. (kan jo også nevne at jeg har en angst-diagnose, så jeg er godt kjent med angst)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...