Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Etter det begynte å bli varmt i været har jeg hatt så mange kviser/sår eller noe slikt i bakhodet som klør får skorpe og blør litt. Har ikke tenkt noe spesielt over det. Men idag oppdaget jeg nesten det som var en stor litt mørk føflekk helt i hårfestet foran og blitt utrolig redd for om det kan være føflekkreft Jeg har ganske lys hud og blir lett solbrent men har ikke sett den før. Og den er egentlig sånn som man ser når jeg har håret bakover noe jeg ofte har. Den er ikke vondt blør ikke og prøvd å vaske den vekk. Eller den er litt sår. Har nå saumfart bilder av meg og kan ikke se den på bilder som er ett par mnd gammel. Kan ikke være sikker på at den ikke har vært der men nå som jeg ser den kan jeg ikke la være å se den. Jeg er sånn som blir litt redd og det er ett par år siden jeg har sjekket meg med føflekker og hadde ikke noe. Men med all prat i disse dager ble jeg plutselig kjemperedd. Nå får jeg ikke sove for er livredd hva dette kan være og tenker jo at alt på kroppen min nå er noe farlig. Hjelp...få meg på andre tanker Anonymous poster hash: 468ca...9f2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Kan jo være noe så ufarlig som en pigmentflekk. Jeg har fått det noen ganger tidligere i hårfestet i pannen/tinningen. Få legen til å se på det om det ikke ser slik ut. Anonymous poster hash: 1bd0d...27b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Bestill legetime og få han til å se på det. Anonyme forumbrukere kan ikke si noe hverken eller. Anonymous poster hash: e361f...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå