Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Er så sur, hormonell, ingen sexlyst, deprimert, blør ca hver dag hele tiden... 2 mnd siden innsetting.. Mannen er sur og frustrert (forståelig nok), men her er det snakk om at vi har nok slitt litt i småbarnsfasen fra før. Og så kommer dette attpåtil.. På randen til brudd nesten... Andre som har hatt det slik? Tror virkelig prevensjon ikke er noe for meg.. Ble slik av p piller også! Spørs om mannen må til pers med sterilisering .. Anonymous poster hash: d2778...1d8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Kan ta opp til 1 år å stabilisere seg, her tok det 5 mnd, 1 år etter jeg satte den inn, mistet jeg mensen, men humøret og sexlysten er på topp.. Om du føler det ikke går, så få legen til å ta den ut Anonymous poster hash: 8ea04...06a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 tok litt tid å stabilisere, men nå.. ahh... jeg skal ha den til jeg ikke har mensen lenger (altså bytte den hvert femte år) blør aldri lenger, ikke premenstruell, ingenting skikkelig happy!! Og når du bytter den må du ikke gjennom det samme igjen Anonymous poster hash: e3ac3...2ae
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Jeg hadde mensen 3 uker hver mnd i 4 år!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Første gang jeg satte inn hormonspiral blødde jeg konstant i nesten fire mnd. Var i tillegg hormonell og ustabil. Men så forsvant ALLE bivirkningene, og mensen. Fantastisk prevensjon, ikke en dag med mens, pms, smerter osv på fire år!!! Mitt råd er hold ut, og sats på at alt går seg til😊👍🏻 Anonymous poster hash: 78302...c14
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Jeg hadde mensen 3 uker hver mnd i 4 år! 4 år?!!😔😔🙈 Anonymous poster hash: d2778...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå