Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Å nei! Jeg er så flau! Jeg kom over en kollega på Tinder og stoppet opp for å se på bildene av han og plutselig uten egentlig å ville det trykket jeg på hjertet! Åh, kan jeg fjerne det på noe vis? Fytti, så kleint!! Anonymous poster hash: be8ca...08b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Ho ho måtte glise litt nå....!! Føler med deg aner dessverre ikke hvordan man får det bort!!! 😳 Anonymous poster hash: 2d3af...a5a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 åhh, skjønner hva du mener... flere ganger har jeg klart å trykke/svaipe charm på noen jeg ikke er interessert i... det har skjed såpass mange ganger at jeg ikke kan gjøre det flere ganger.. heldigvis, haha... Anonymous poster hash: ae2a1...56b
Merdee Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Trøst deg med at han aldri vil få vite det med mindre han trykker hjerte på deg også
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Men jeg mener ikke hjertet, jec mener den der "superlike" greia.. han har sikkert allerede sett det.. nå har det gått et par timer og jeg har ikke funnet ut om det går an å fjerne den. Jeg vurderer å sende en melding til han om feiltrykk. . Ev bare bli hjemme fra jobb i morgen eller like godt si opp .. : / herregud altså så jævlig flaut! Anonymous poster hash: be8ca...08b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Hahah 😂 Anonymous poster hash: 2b8b4...9a4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Kan du ikkje bare se på det med humor? Si at du gjorde det kun av den grunn at du så han der? Jeg gjorde der med kamerater jeg fant der da jeg var på Tinder. Anonymous poster hash: fd205...de6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Oi... -det- var en bra tanke! Det redder jo hele situasjonen, jeg later bare som om det var en slags: hei, er du her også, kult, lykke til.. liksom!? Jaa 😃😃 Anonymous poster hash: be8ca...08b
Ditalen Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Hahah Pinlig Men, grei måte å redde situasjonen på kanskje Uansett Pinlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå