GĂ„ til innhold

hvilken vogn i Syden?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn anbefaler dere til baby pĂ„ 5 mnd nĂ„r man skal til syden? Takk for alle svar😊

Anonymous poster hash: cd16c...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en Quinny Zapp til vÄr 5,5 mnd baby. Den gÄr som hÄndbagasje pÄ flyet. Men vi holder oss mest i boomrÄdet og er ikke pÄ restaurant pÄ kveldene. Babyen sover i reiseseng for lurer. Det er vel ellers budsjettet det kommer an pÄ? Vi har ogsÄ vÊrt i syden med Emmaljungavognen med sportsdelen, fint for ungen, stress for mor og far.

Anonymous poster hash: 0064e...cb5

Skrevet

En vogn med gode hjul og god comfort for baby. Hadde ikke valgt en trille med plasthjul hvor baby ligger Äpent.

Har baby det bra, slapper ihvertfall jeg mer av.

Skrevet

Har emmaljunga, men den er sÄ stor Ä dra med seg. Har ogsÄ en babyjogger mini gt. Tenkte kanskje kjÞpe bag til den, men vet ikke om babyen blir for stor for bagen.

Skrevet

En god vogn med gode hjul og skikkelig solskjerming.

Skrevet

Hvilken vogn har det da?😊

Skrevet

En med god mulighet for lufting bak og pÄ sidene

Anonymous poster hash: 2e23a...bac

Skrevet

Baby jogger city mini gt?

Anonymous poster hash: 2e23a...bac

Skrevet

Bor fast i syden og min lille har hatt maclaren techno xlr siden nyfÞdt. Er nÄ straks 6 mnd og sluttet Ä bruke carrycot ved litt over 4 mnd. Elsker vognen.og hun ligger og sitter som en prinsesse i den. Techno xt er ogsÄ god og litt lettere i vekt.

Anonymous poster hash: aa184...56b

Skrevet

Jeg tenker babyjogger city mini gt mÄ vÊre en kjempefin vogn Ä ha med til syden. Tar liten plass og har gode hjul:) Vi skal ha me city elite til syden nÄr babyen er 5mnd. Regner med vi blir Ä ha med bagen.

Anonymous poster hash: 7b85d...e55

Skrevet

En som tar liten plass, kan legge ned ryggen og som du ikke er sÄ redd for at skal fÄ litt juling pÄ flytur. Enten en rimelig trille pÄ salg eller en pent brukt.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...