Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Noen som har vært på Sellmer klinikk i Danmark? Jeg vurderer donor gjennom denne klinikken, men vil gjerne høre om noen har vært der :-) Anonymous poster hash: d4a46...a1b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har vært der, hele 5 ganger. Ikke noe positivt resultat, men fornøyd med klinikken da. Nå har jeg kun vært der så kan ikke sammenligne med noen andre, men det er enkelt å få kontakt med de, du blir godt tatt i mot, og lokalet er fint og rolig. Kun en jordmor der når du kommer og det er aldri stressende atmosfære. Lykke til med prøving. Jeg går nok snart over på ivf hvis den ikke sitter på mitt 6 forsøk. Anonymous poster hash: 98c23...ddb
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Takk bra du er fornøyd med klinikken da. Lykke til med neste forsøk, håper det er klaff den gangen! Hvordan har du reist over? Greit å komme seg til og fra? Anonymous poster hash: d4a46...a1b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har tatt fly, dyrt men enkelt så lenge jeg har barn fra før. Drar på morran, og kommer hjem på ettermiddagen. Det er veldig greit med fly, går rett ut til i taxien og da er det snaue 10 min å kjøre, taxi kommer på ca 150,-. Anonymous poster hash: 98c23...ddb
mammaogeadni Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har vært til 4 donorinseminasjoner der. Ble ingen baby av det, men jeg var fornøyd med opplegget. Hyggelige folk, rolig og god atmosfære, enkelt å finne fram. Bare positive ting å si. Liker at de har en donorliste som man kan velge fra så man slipper å bestille fra sædbanken. Jeg tok nattbuss fra Oslo jeg da for å spare penger. Fikk pos. el test på kvelden, sendte de en sms, tok bussen og fikk melding på morgenen om når jeg kunne komme inn. Koste meg i byen og på kjøpesenteret like ved til det var min tur. Så tok jeg bussen tilbake. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Nattbuss høres jo veldig greit ut også. Jeg har også barn fra før, så sånn sett er nok fly det beste alternativet... Men ganske dyrt ja, får jo ikke bestilt så god tid i forveien..!! Uæ, skulle ønske dette var bittelitt enklere å få til!! 😁 Anonymous poster hash: d4a46...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå