Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Jenta mi på 7 år har de siste dagene fått ganske mange røde prikker rundt på kroppen. Det ligner på insektstikk, men siden det går vannkopper på skolen er jeg i tvil. Hun har ingen byller/sår og klør heller ikke. Er hun da isåfall smittebærende, eller kan hun gå på skolen? Anonymous poster hash: 5e343...a0b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Med min datter startet det med det som har lignet på små kviser over store deler av kroppen. Holdt henne hjemme en dag fra bhgen fordi jeg visste det gikk vannkopper. Men siden ingen av oss kunne være sikre på at det var det det var, sendte jeg henne i bhgen dagen etter. Gikk en dag, så hadde hun fullt utbrudd av vannkopper og holdt på i over en uke... Hun var vesentlig yngre, omtrent 13 mnd, men vet ikke om det har noe å si. Man er smittsom før man får blemmer også.. Anonymous poster hash: d733c...ff8
møa Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Hun fikk de første prikkene på søndag, så syns det er rart det ikke har blitt blemmer enda. Er derfor jeg er i tvil om hun kan på skolen eller ikke. Hun har heller ikke feber, kløe eller nedsatt matlyst og allmenntilstand. Hi
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Fuglelopper? Barna her hadde det i fjor og jeg var på et tidspunkt usikker på om det var vannkopper. Men, barna var i god form og utslettet ble aldri væskefylt. Dog var det kviseaktig. Kødde ikke. Så senere mange barn i løpet av ferien med samme type utslett, så er nok vanlig om sommeren. Anonymous poster hash: 1ecc9...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå