Gå til innhold

spørsmål om gulerotsuppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg prøve gulerotsuppe for første gang å lurte på om det er mulig å gjøre noe av jobben ferdig i dag?

Regner med jeg kan skrelle gulerøttene og kutte de opp i mindre deler,men kan jeg mose gulerøttene ferdig i dag også?

Eller holder de seg bedre om jeg bare skreller og kutter de opp i dag,også setter det i kjøleskapet?

I en hektisk hverdag så er det godt med alt jeg kan få gjort nå når småen sover :)

Anonymous poster hash: c6105...412
Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

I morgen skal jeg prøve gulerotsuppe for første gang å lurte på om det er mulig å gjøre noe av jobben ferdig i dag?

Regner med jeg kan skrelle gulerøttene og kutte de opp i mindre deler,men kan jeg mose gulerøttene ferdig i dag også?

Eller holder de seg bedre om jeg bare skreller og kutter de opp i dag,også setter det i kjøleskapet?

I en hektisk hverdag så er det godt med alt jeg kan få gjort nå når småen sover :)

Du kan lage hele suppa ferdig nå og varme den i morgen

Skrevet

Blir den like god i morgen da?

Har bare erfaring med andre middager at oppvarmet ikke blir det samme,men godt mulig det går greit med supper.

Skrevet

Blir den like god i morgen da?

Har bare erfaring med andre middager at oppvarmet ikke blir det samme,men godt mulig det går greit med supper.

Supper blir som regel ennå bedre dagen etter!

Anonymous poster hash: 838e2...2c0

Skrevet

Hjeeelp!

Suppen min ser ut som kålerabistappe så tjukk er den :o

Har jeg gjort noe feil eller er det bare til å forsette å mose i en evighet til så blir den fin? :P

*føler seg mislykket*

Skrevet

Hjeeelp!

Suppen min ser ut som kålerabistappe så tjukk er den :o

Har jeg gjort noe feil eller er det bare til å forsette å mose i en evighet til så blir den fin? :P

*føler seg mislykket*

Du kan spe med vann, buljong eller fløte :) Ha i litt chili, ingefær, hvitløk og lime så blir det digg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...