Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 I morgen skal jeg prøve gulerotsuppe for første gang å lurte på om det er mulig å gjøre noe av jobben ferdig i dag? Regner med jeg kan skrelle gulerøttene og kutte de opp i mindre deler,men kan jeg mose gulerøttene ferdig i dag også? Eller holder de seg bedre om jeg bare skreller og kutter de opp i dag,også setter det i kjøleskapet? I en hektisk hverdag så er det godt med alt jeg kan få gjort nå når småen sover Anonymous poster hash: c6105...412
Miss Chocolate Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 I morgen skal jeg prøve gulerotsuppe for første gang å lurte på om det er mulig å gjøre noe av jobben ferdig i dag? Regner med jeg kan skrelle gulerøttene og kutte de opp i mindre deler,men kan jeg mose gulerøttene ferdig i dag også? Eller holder de seg bedre om jeg bare skreller og kutter de opp i dag,også setter det i kjøleskapet? I en hektisk hverdag så er det godt med alt jeg kan få gjort nå når småen sover Anonymous poster hash: c6105...412 Du kan lage hele suppa ferdig nå og varme den i morgen
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Blir den like god i morgen da? Har bare erfaring med andre middager at oppvarmet ikke blir det samme,men godt mulig det går greit med supper. Anonymous poster hash: c6105...412
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Blir den like god i morgen da? Har bare erfaring med andre middager at oppvarmet ikke blir det samme,men godt mulig det går greit med supper. Anonymous poster hash: c6105...412 Supper blir som regel ennå bedre dagen etter! Anonymous poster hash: 838e2...2c0
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Hjeeelp! Suppen min ser ut som kålerabistappe så tjukk er den Har jeg gjort noe feil eller er det bare til å forsette å mose i en evighet til så blir den fin? *føler seg mislykket* Anonymous poster hash: c6105...412
Miss Chocolate Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Hjeeelp! Suppen min ser ut som kålerabistappe så tjukk er den Har jeg gjort noe feil eller er det bare til å forsette å mose i en evighet til så blir den fin? *føler seg mislykket* Anonymous poster hash: c6105...412 Du kan spe med vann, buljong eller fløte Ha i litt chili, ingefær, hvitløk og lime så blir det digg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå