Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 De andre barna er helt greit, de er store og selvstendige og trenger lite hjelp.Men nå skal svigermor passe på alle hele dagen pga jeg må på sykehuset(2 timer kjøring hver vei)...jeg gruer meg så!Ikke til sykehuset, men til å dra fra 1 åringen min💕de andre barna går jo på skolen, men minste må hun ha hjemme og styre med😊Jeg tenker katastrofetanker med en gang😂🙈flere som er slik?? Anonymous poster hash: caa82...156
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Du er ikke alene! Jeg sliter faktisk med å stole på min egen mor. Jeg er redd for at hun skal miste noe på barnet, tråkke på ungen, miste ungen ut av syne så hun stikker av, gi henne mat hun ikke skal ha. Lista er lang over ting jeg bekymrer meg for, og helt ærlig - jeg kommer nok ikke la henne passe henne før hun er 3-4 år gammel og klarer seg en god del selv. Jeg har katastrofetanker, som deg! Nå skal det sies at min mor er både klumsete (tråkker stadig vekk på hunden fordi den "går i veien"), hun mister ting i gulvet hele tiden (en gang traff det nesten babyen som lå på gulvet), en gang sparket hun borti vippestolen slik at den traff lille babyen i hodet, babyen hyyyylte mens min mor påstod at den ikke var borti, babyen ble bare redd. I tillegg er hun så veldig lite oppdatert på hva barn skal ha av mat, og mener at hvis barnet ikke tåler mat, så er det bare å gi dette til barnet helt til det ikke tåler det mer. Nei, denne damen får ikke passe det kjæreste jeg har! Ikke før det kjæreste jeg har er tøff nok til å si "NEI, mormor, sånt gjør vi ikke" Anonymous poster hash: 525da...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå