Gå til innhold

Reisetid staten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg er på 2-dagers kurs som avsluttes 15.30 og deretter disponerer tiden min fritt frem til kurset starter igjen kl 08.00 neste morgen, får jeg da ikke føre noe tid etter 15.30 første dag når jeg er borte fra hjemmet?

Fant ikke svaret i personalhåndboken

Anonymous poster hash: 415b8...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom jeg er på 2-dagers kurs som avsluttes 15.30 og deretter disponerer tiden min fritt frem til kurset starter igjen kl 08.00 neste morgen, får jeg da ikke føre noe tid etter 15.30 første dag når jeg er borte fra hjemmet?

Nei.

Anonymous poster hash: 9ba59...c30

Skrevet

Nei.

I fylkeskommunen får de til 18 eller 20 mener jeg?

Skrevet

Det stemmer, men du får vel diett?

Anonymous poster hash: 622e7...197

Skrevet

Det stemmer, men du får vel diett?

Anonymous poster hash: 622e7...197

Jo, men syns jo det hadde vært rimelig å få avspasere noen timer når jeg er så mange timer borte fra hjemmet.

Skrevet

Beklager, men du får kun for reise - og møtetid. Kjipt, men sånn er det. Du får diett, da.

Skrevet

Som de sier får du bare diett. Strengt tatt har man ikke krav på betalt reisevei heller, det er bare et gode mange har.

Tiden fra 15.30 til 8 er din fritid og du kan gjøre som du vil, ergo får du ikke betalt

Skrevet

Som de sier får du bare diett. Strengt tatt har man ikke krav på betalt reisevei heller, det er bare et gode mange har.

Tiden fra 15.30 til 8 er din fritid og du kan gjøre som du vil, ergo får du ikke betalt

Du for imidlertid avspasere både møte- og reisetid utenom ordinær arbeidstid, time-for-time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...