Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Publiserer det her inne også. Håper noen kan ta seg tid til å lese. (vet ikke om dette er riktig tråd men prøver) Hei, håper noen kan hjelpe. Lørdagen (14.05.16) hadde jeg sex, tingen er at torsdagen (2 dager før jeg hadde sex) glømte jeg en pille som jeg skal ta 21.30 så jeg tok den glømte torsdagenspillen og fredagenspillen samtidig fredagen i 21.30. Jeg går på diane og jeg leste at går det over 12 timer før du tar den glømte pillen reduseres beskyttelsen og siden jeg ikke tok den glømte pillen før kveldn etter (som er langt over 12 timer) og søndagen etter samleien tok jeg ikke pillen før mellom 00.00-01.00 når jeg egentlig skal ta den 21.30 så jeg er redd jeg kan være gravid men jeg føler meg helt fin i formen, er det ikke vanlig at man er ganske dårlig om man er gravid og at man merker det fort? Og siden jeg hadde sex bare for noen dager siden er det for tidlig for en graviditetstest. Må jeg vente 2 uker eller mer før jeg kan ta en test? Anonymous poster hash: 4e2a7...1cd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Helt unødvendig å ta to piller samtidig, men det gjør jo ingen skade, gjort er gjort. Du har en sjanse for å være gravid, men den er veldig liten.mvil du være på den sikre siden så ha sex med kondom helt til du får mensen. Du kan teste med en graviditetstest den dagen du egentlig skulle hatt mensen. langt ifra alle blir dårlig om man er gravid Anonymous poster hash: dfc68...950
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Helt unødvendig å ta to piller samtidig, men det gjør jo ingen skade, gjort er gjort. Du har en sjanse for å være gravid, men den er veldig liten.mvil du være på den sikre siden så ha sex med kondom helt til du får mensen. Du kan teste med en graviditetstest den dagen du egentlig skulle hatt mensen. langt ifra alle blir dårlig om man er gravid Anonymous poster hash: dfc68...950 Takk for svar. Men hvorfor er sjangsen veldig liten? Jeg håper jo det men jeg lurer. Diane er jo mest kjent som en pille som forbygger kviser og itilegg skal man helst ikke glemme de første og siste pillene på brettet og det gjor jeg så jeg er veldig redd. Anonymous poster hash: 4e2a7...1cd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 husk å fullfør brettet med piller og ta dem til rett tid, og bruk kondom resten sv tiden og når bretter slutter så tar du en test. Sjansen for å være gravid er liten siden du har tatt de andre pillene du skal ta, og at du kun er fruktbar en lite. Periode i løpet av et brett. Hvor gammel er du? Håper og tror at du ikke er gravid lykke til Anonymous poster hash: dfc68...950
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 husk å fullfør brettet med piller og ta dem til rett tid, og bruk kondom resten sv tiden og når bretter slutter så tar du en test. Sjansen for å være gravid er liten siden du har tatt de andre pillene du skal ta, og at du kun er fruktbar en lite. Periode i løpet av et brett. Hvor gammel er du? Håper og tror at du ikke er gravid lykke til Anonymous poster hash: dfc68...950 Den siste pillen tok jeg søndag(15) så mensen skal egentlig komme idag, satser på den kommer imorgen. Er 18 år... Anonymous poster hash: 4e2a7...1cd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 husk å fullfør brettet med piller og ta dem til rett tid, og bruk kondom resten sv tiden og når bretter slutter så tar du en test. Sjansen for å være gravid er liten siden du har tatt de andre pillene du skal ta, og at du kun er fruktbar en lite. Periode i løpet av et brett. Hvor gammel er du? Håper og tror at du ikke er gravid lykke til Anonymous poster hash: dfc68...950 Takk:) Anonymous poster hash: 4e2a7...1cd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Da kan du kjøpe en test i dag eller imorgen og se om du er gravid Anonymous poster hash: dfc68...950
Gjest em123 Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Da kan du kjøpe en test i dag eller imorgen og se om du er gravid Anonymous poster hash: dfc68...950 Okei så jeg kan ta så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Testen slår som regel ut 10-14 dager etter befruktning, hadde du sex for 4 dager siden vil ikke testen slå ut enda. Men dersom du venter mensen i dag eller i morgen, hadde du nok ikke eggløsning for 4 dager siden, men for ca 14 dager siden, og da er sannsynligheten for graviditet ekstremt liten. Eggløsning kan så klart komme sent, men jeg tror nok du kan ta det ganske med ro. Du kan nok ta en test i neste uke hvis ikke mensen dukker opp. Anonymous poster hash: 9e5e1...2fa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Testen slår som regel ut 10-14 dager etter befruktning, hadde du sex for 4 dager siden vil ikke testen slå ut enda. Men dersom du venter mensen i dag eller i morgen, hadde du nok ikke eggløsning for 4 dager siden, men for ca 14 dager siden, og da er sannsynligheten for graviditet ekstremt liten. Eggløsning kan så klart komme sent, men jeg tror nok du kan ta det ganske med ro. Du kan nok ta en test i neste uke hvis ikke mensen dukker opp. Anonymous poster hash: 9e5e1...2fa Takk for svar. Så lenge sjangsen er der tar jeg alikevell en test neste uke tenker jeg. Jeg føler jeg har eggløsning hele tiden siden det ofte kommer utflod. Men jeg har slått meg til ro at jeg mest sannsynlig ikke er gravid! Anonymous poster hash: 4e2a7...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå