Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Kjøpte brukt vogn på finn for å ha i fjøset. Nå er dekket flatt. Noen som vet om Man kjøper ny innerslage, eller om det lappes? Det er er Simo Kombivogn. Anonymous poster hash: 413e4...6e4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Dytter opp og håper på svar Anonymous poster hash: 413e4...6e4
4barns mor Skrevet 19. mai 2016 #3 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har hatt flatt dekk på min vogn, jeg byttet slangen det kostet ca 80 kr. Gadd ikke det styret med å lappe.
BøllefrøOgBolla Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Bytt slange, så er vogna god som ny 👍🏻 slange kan kjøpes på Biltema eller i babyutstyrsbutikker, og i sistnevnte skifter de helt sikkert slangen for deg også 😃 Skal du skifte slangen selv anbefaler jeg at du kjøper deg dekkspaker (de små i plast holder lenge, og koster ikke mange kronene) så slipper du å bruke evigheter å få vondt i hendene 😁
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Tusen takk for svar til dere begge. Da skal vi få ordnet det Anonymous poster hash: 413e4...6e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå