Gå til innhold

Flatt dekk på Simovognen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte brukt vogn på finn for å ha i fjøset. Nå er dekket flatt. Noen som vet om Man kjøper ny innerslage, eller om det lappes?

Det er er Simo Kombivogn.

 

Anonymous poster hash: 413e4...6e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp og håper på svar :)

 

Anonymous poster hash: 413e4...6e4

Skrevet

Jeg har hatt flatt dekk på min vogn, jeg byttet slangen det kostet ca 80 kr. Gadd ikke det styret med å lappe. 

Skrevet

Bytt slange, så er vogna god som ny 👍🏻 slange kan kjøpes på Biltema eller i babyutstyrsbutikker, og i sistnevnte skifter de helt sikkert slangen for deg også 😃 Skal du skifte slangen selv anbefaler jeg at du kjøper deg dekkspaker (de små i plast holder lenge, og koster ikke mange kronene) så slipper du å bruke evigheter å få vondt i hendene 😁

Skrevet

Tusen takk for svar til dere begge.

Da skal vi få ordnet det ;)

 

Anonymous poster hash: 413e4...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...