Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Hva var dine første tegn på revmatisme? Lurer fordi jeg synes jeg stivner så fælt i det siste. Har var det siste året, på vinteren så blir spesielt fingre og hender, veldig stive og vonde. Nå som det er varmt, har jeg ikke vært plaget med det. Så plaget med stive, vonde ben. Spesielt da jeg har sittet i samme stilling en stund. Siste månedene, så går jeg en times tur, ca en gang i uken. Og noen dager, er alt helt fint, andre dager får jeg vondt og stivner. Men i går etter 17. mai, og følte jeg ikke gikk så mye. Så hadde jeg muskelkramper i går, bena stivnet så fælt, at det ene benet klarte jeg nesten ikke å gå på. I dag er begge bena vonde og stive. Jeg har drevet på med mye trening i alle år, og dette er ikke noe lignende det og være støl, eller overtrent. Har ikke trent det siste året, da jeg er langtidssykemeldt, grunnet annen sykdom. Jeg er og mye sliten, men det blir man av sykdommen jeg har og. Selv om jeg er sykemeldt, så har jeg prøvd å holde meg i noe bevegelse. Gjør ellers mye mer vondt i kroppen, og kjenner meg veldig stiv. Er vant til å være veldig myk, og aldri ha vondt i kroppen. Anonymous poster hash: fd856...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå