Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Noen som har erfaring med disse? Er mini dårligere på noe vis? Mindre + billigere virker jo fristende, men ikke hvis den skulle være dårligere i bruk... Anonymous poster hash: 3babd...a31
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Noen som har erfaring med disse? Er mini dårligere på noe vis? Mindre + billigere virker jo fristende, men ikke hvis den skulle være dårligere i bruk... Anonymous poster hash: 3babd...a31 Jeg bruker clearblue sin, og har med den hørt hjertet fra uke 9+4. Ikke en gang jeg ikke fikk hørt. Og hørte bevegelsene fra uke 10+6. Betalte 299 for min. Nå var ikke det svar på spm ditt, men nyttig info kansje ? . Anonymous poster hash: 31877...291
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Retningslinjer for trygg bruk av ultralyd anbefaler ikke bruk av doppler i første trimester, det skal kun gjøres på indikasjon. Det er fordi man ikke kan utelukke at det kan gi skade på fosteret. (Det er høy energi i ultralyden, det kan gi varmeøkning og fosterskade). Anonymous poster hash: 4ae54...48a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Retningslinjer for trygg bruk av ultralyd anbefaler ikke bruk av doppler i første trimester, det skal kun gjøres på indikasjon. Det er fordi man ikke kan utelukke at det kan gi skade på fosteret. (Det er høy energi i ultralyden, det kan gi varmeøkning og fosterskade). Anonymous poster hash: 4ae54...48a Jeg er ikke i første trimester. Anonymous poster hash: 3babd...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå