Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Fikk det målt i sta, har aldri hatt så høyt før, men legen sa ikke noe på det. Ikke gravid om det har noe å si? Tidligere har jeg ligget på 90/54-55. Anonymous poster hash: 64a17...84a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Veldig bra! Anonymous poster hash: 883ee...3ce
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 det er jo veldig normalt, og høyt er det slettes ikke, men kalrt nå har du ekstremt lavt i utgangspunktet. ligger selv på 100/60, men du trenger ikke bekjymre deg før det ligger på over 120/90 eller mer, hehe.. du har ett flott utgangspunkt. Anonymous poster hash: 341e6...6c4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Normaltrykk er 120/80 så du har overhode ikke høyt. Helt innafor. Anonymous poster hash: 4cfd9...843
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Haha, da var jeg helt på viddene, ja 😂 Godt det er normalt, har følt meg veldig mye mindre svimmel i det siste, så klager ikke over å ha (nesten) normalt bt Anonymous poster hash: 64a17...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå