Gå til innhold

Blodtrykk 110/71, er det bra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det målt i sta, har aldri hatt så høyt før, men legen sa ikke noe på det. Ikke gravid om det har noe å si? :)

Tidligere har jeg ligget på 90/54-55.

 

Anonymous poster hash: 64a17...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra!

 

Anonymous poster hash: 883ee...3ce

Skrevet

det er jo veldig normalt, og høyt er det slettes ikke, men kalrt nå har du ekstremt lavt i utgangspunktet. ligger selv på 100/60, men du trenger ikke bekjymre deg før det ligger på over 120/90 eller mer, hehe.. du har ett flott utgangspunkt.



Anonymous poster hash: 341e6...6c4
Skrevet

Normaltrykk er 120/80 så du har overhode ikke høyt. Helt innafor.

 

Anonymous poster hash: 4cfd9...843

Skrevet

Haha, da var jeg helt på viddene, ja 😂

Godt det er normalt, har følt meg veldig mye mindre svimmel i det siste, så klager ikke over å ha (nesten) normalt bt :)

 

Anonymous poster hash: 64a17...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...