Gå til innhold

Har barna deres hver sin håndduk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flere barn og jeg har alltid hatt 1 håndduk til dem hver hvor de tørker seg.Er jeg helt ute å kjøre?Ene barnet er supernøye med håndvask og håndduken ser alltid ren og pen ut, andre barnet tørker sminke rett av på håndduken, tredje "har ikke tid" å vaske seg godt nok så den er alltid sort av skit..og sånn fortsetter det....🙈Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 6d863...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare en knagg på badet,og på et håndkle tørker alle seg. Jeg skifter daglig håndkle og ved behov.

Anonymous poster hash: fe322...1e7
Skrevet

Ikke hver sin hånduk. Men, her har alle lært å vaske seg, så ingen sminke eller skit på noen av håndukene  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 1a214...8cc
Skrevet

På lilledoen nede henger det bare et håndkle som alle bruker, bytter jevnlig.

På badet oppe har alle hvert sitt badehåndkle hengende, det blir brukt et par-tre dager før det vaskes. Henger et lite håndkle ved vasken, men vi bruker stort sett badehåndklet vårt når vi tørker oss i ansiktet eller på fingrene også.

Anonymous poster hash: 4fc00...fc5
Skrevet

Vi har alle hver vår håndduk. Skiftes hver lørdag.

Anonymous poster hash: 43013...504
Skrevet

Ett til hver i familien, ett til gjester og ett til barnegjester... værste jeg veit er å komme hjem til folk der det ikke fins gjestehåndkle og jeg ikke veit hvilket håndkle jeg skal bruke....

Anonymous poster hash: d4c2f...9da

Skrevet

Hvert sitt håndkle til dusj, felles til håndvask. Skifter omtrent hver dag.

Skrevet

Alle har hver sine dusjhåndklær.

Vi har et felles håndkle til bruk av håndvask på badet. Det skiftes hver dag.

Skrevet

Felles håndkle på do, hvert sitt badehåndkle på badet.

Anonymous poster hash: 61111...44a

Skrevet

Vi har et håndkle hengende over badekaret hvor alle kan tørke seg etter vask eller dusj. Har ikke knagg på badet så gjester tørker seg også der. Skiftet en gang i mnd.

Anonymous poster hash: a1f0c...b3f

Skrevet

Hadde jeg hatt barn som var sånn så hadde de hatt eget ja. :P Har bare ett barn og han er veldig nøye med håndvasken, så vi har ett felles.

Anonymous poster hash: 75f65...3b1
Skrevet

Vi har et håndkle hengende over badekaret hvor alle kan tørke seg etter vask eller dusj. Har ikke knagg på badet så gjester tørker seg også der. Skiftet en gang i mnd.

Moroklumpen

Skrevet

Moroklumpen

?

Skrevet

Særlig....

Anonymous poster hash: dccc9...3be

Skrevet

Et håndkle til håndvask, som alle bruker, skifter hver dag, og ellers ved behov. Dusjhåndkler kan noen ganger brukes to ganger, om de blir hengt fint til tørk 👍

Anonymous poster hash: dbb2c...dd2

Skrevet

Felles håndhåndkle som byttes hver dag eller om jeg ser det blir skittent. Hvert sitt dusjhåndkle.

Skrevet

Hvert sitt dusjhåndkle - bytter litt etter behov. Henger alltid til tørk etter bruk og kan brukes flere ganger. Felles håndhåndkle, som byttes hver dag - men hvis vi har mye besøk, bytter jeg det flere ganger per dag.

Skrevet

Hvert sitt dusjhåndkle - bytter litt etter behov. Henger alltid til tørk etter bruk og kan brukes flere ganger. Felles håndhåndkle, som byttes hver dag - men hvis vi har mye besøk, bytter jeg det flere ganger per dag.

Samme her :)

Anonymous poster hash: 66904...5e0

Skrevet

Har ett håndkle på hvert toalett, men dette byttes hver dag. 

Når de dusjer tar barna nye håndklær, mannen og jeg bruker våre to ganger. 

Anonymous poster hash: def3c...d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...