Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Jeg lurer på om det er sannsynlig at jeg er gravid. Jeg går på cerazette og har som regel mensen hver måned, men de er nokså uregelmessige og varigheten pleier å variere. Denne måneden derimot har mensen vært veldig annerledes. Nevner bare at jeg glemte å ta en pille for akkurat to uker siden, men tok den så fort jeg kom på det dagen etter og brukte kondom ved samleie den helga. Hadde ikke noe mer samleie før neste helg igjen, da uten kondom. 5. mai fikk jeg litt brune blødninger, men dagen etter var det ingen blødninger. 11. mai fikk jeg en ny blødning, men den var lyserosa og det var bare den dagen det varte. Noen dager senere (husker ikke dato) fikk jeg såvidt noe brunt slim, men det var ikke nødvendig med tampong. Beklager detaljer Dette varte også bare én dag. Kanskje verdt å nevne at forrige mensen startet 3. april og var konstant i 2 uker. Selv om mensen min varierer veldig fra gang til gang, så har det aldri vært slike lange opphold mellom hver blødning, så begynner å lure litt. Har også hatt mye mensenmurringer/kramper de siste ukene, og rundt 3-4 ganger har jeg hatt veldig vonde magesmerter hvor jeg har måttet sitte i ro og ventet til de har gått over. Magesmertene føltes ikke som luftsmerter, men heller ikke som kramper. Vanskelig å forklare. Men tror ikke jeg har vært borti den type smerter før. Hva tror dere? Jeg planlegger ikke å bli gravid, men blir jeg det så vil jeg ha barnet. Setter stoor pris på svar Anonymous poster hash: 6caeb...c26 Anonymous poster hash: 6caeb...c26 Anonymous poster hash: 6caeb...c26
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Ta en test. Det gir deg mye bedre svar enn hva vi her inne kan... Lykke til Anonymous poster hash: 62902...230
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Kjøp en test og se. Skriv gjerne her om du er gravid eller ei Anonymous poster hash: 3be7c...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå