Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Og ikke får sporet opp eier... Kan man beholde den da? Fant en sykkel slengt langt inn i skogen på vei hjem i dag tidlig. (Snarvei på vei fra Nattevakt). Det ser ut som den har ligget lenge. (Hvertfall en mnd kanskje) Så den hadde Falck ID-nummer og tok den med for å spore opp eieren. Nå har jeg undersøkt og de finner ingen eiere på det nummeret, har etterlyst mulig eier på fb men ingen har meldt seg. Det er heller ikke noen i nabolaget sin. Nå har jeg vasket den og pusset og smurt den og håper nesten ingen melder seg... For da kan jeg beholde den...? Min sønn passer akkurat til den.... Eller er det slemt? Hvor i såfall kan jeg levere den? Anonymous poster hash: c459c...328
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Jeg synes du skal prøve alt for å finne eieren først. Legg den ut på fb Anonymous poster hash: 6ec25...b2c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Jeg synes du skal prøve alt for å finne eieren først. Legg den ut på fb Anonymous poster hash: 6ec25...b2c Unnskyld, så nå at du allerede har lagt den ut på fb. Har du hørt med politiet, den kan være meldt stjålet Anonymous poster hash: 6ec25...b2c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Vi fant også en sykkel som vi hadde observert i lengre tid nedi grøftekanten på innkjørselen våres. Vi fikk qikke respons på fb, men meldte fra til,politiet. Etter ca en uke fant de eieren, som tilfeldigvis hadde meldt sykkelen stjålet, ville prøvd hos politiet Anonymous poster hash: 222af...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå