Gå til innhold

Hvordan håndterer dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åringer som plutselig har blitt elleville små monstre? Jenta vår som stort sett pleier å være så blid og grei har forandret seg nærmest over natta. Hylskriker for alt mulig, kaster leker rundt seg, kaster og spytter mat rundt, lugger storesøsteren og tar brillene hennes, tar fra henne leker og ved minste motstand så skriiiiiiiker hun som en gal. I butikken er hun helt gal og bare stormer rundt, umulig å leie i hånden. Fullstendig apekatt når vi skal kle på henne og i det hele tatt 😨hva gjør man?? Prøver å holde meg rolig og snakke med henne, men hun bare skriker eller ler høyt og det nytter ikke. Så sliten av denne oppførsel nå, hvordan håndtere dette på riktig måte?

 

Anonymous poster hash: 63b5e...fd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man holder ut og teller dager, så går det over. Velg dine kamper, men de du velger tar du!

 

Og se samtidig etter andre forklaringer som mobbing, sykdom etc som kan føre til adferden

 

Anonymous poster hash: f4ece...5d1

Skrevet

5akk for svar. Det er en frisk og glad unge altså, bare hoppet veldig brått inn i trass alder og tester grenser noe voldsomt. Mye mer høylytt en søsteren har vært og så kjapp i bevegelsene så her går det unna om dagen!

 

Anonymous poster hash: 63b5e...fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...