Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har venninner hvor eks de må stå å lage all mat til selskaper, pluss vasking og rydding. I tillegg til barna. Mannen klipper kanskje plenen. Er det mange som har det sånn? Anonymous poster hash: c8ad8...ac5
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Tja. Jeg har en mann som hører meg. Fordi jeg bruker stemmen min. Og prater. Og ber om hjelp. Anbefales. Anonymous poster hash: 3b161...29d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har venninner hvor eks de må stå å lage all mat til selskaper, pluss vasking og rydding. I tillegg til barna. Mannen klipper kanskje plenen. Er det mange som har det sånn? Anonymous poster hash: c8ad8...ac5 Vi har en sånn en i huset her. Jeg har stått for alt av baking, påsmøring av rundstykker, ordne klær til barna til 17. mai og i helga i forbindelse med en stor fotballturnering for eldste. I tillegg til å ta alt husarbeid, middagslaging, legging av barn. Og anonym 29d - etter å ha sagt 1000 ganger før gir man opp å bruke stemmen, for det skjer uansett ingenting. Og nei, man må ikke behøve å bruke stemmen for å få en mann til å innse at det ikke er OK å ligge på sofaen og spille PS4 og slappe av mens kjerringa flyr som piska skinn og sliter seg ut. Anonymous poster hash: ecee3...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå