Gå til innhold

Har deres menn utenlandsreiser med jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva jobber de med?

Min er ofte i USA:( Savner han, og han skal snart ut igjen.

Jobber som Siv.ing.

Anonymous poster hash: 27831...dbc

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Japp. Og ekstremt mange turer i Norge. Samme hvor han er, han er jo ikke hjemme... har rundt 300 timer overtid i året, i tillegg til eks antall reisedøgn. Så ser han ikke så ofte som jeg skulle ønske! Han jobber med IT-løsninger

Skrevet

Ja, nå USA, sist Tyskland. Synes det er helt ok. Elsker mannen, men godt med litt luft :)

Anonymous poster hash: 5a665...f7d

Skrevet

Ja, i hele verden. Han er musiker. Liker være alene og reiser endel selv. Elsker ham høyt, men digger alenelivet også selv om det kan være slitsomt med husarbeid, barna osv

Anonymous poster hash: 51cdb...e27
Skrevet

Ikke så ofte, hittil i år har han vel vært i utlandet 3 ganger, men stort sett bare 1-2 døgn. Han jobber i båtbransjen.

Jeg liker å være alene jeg da, så akkurat nå mot sommeren som han har høysesong og jobber vannvittg mye nyter jeg alene-hjemme-kvelder etter at barna er lagt ;)

Vi har vært sammen i mange år og jeg kan ikke tenke meg livet uten han, men jeg liker også alenetiden så jeg synes han er akkurat passe mye borte.

Anonymous poster hash: e7faa...a58
Skrevet

Ja, er gift med en sv.ing som reiser mye i perioder. Jeg synes det er helt greit. Liker alenetiden og er glad når han kommer hjem. Jobber 80 % for å kunne hente og bringe barn da han er borte, men liker å jobbe redusert så det er bare et pluss.

Anonymous poster hash: a3180...1f7
Skrevet

Ja det hender han reiser i perioder. Har vært i alt fra Tyskland til Afghanistan. Neste reise blir muligens til Syria eller Mali.

Anonymous poster hash: b5ddd...509

Skrevet

Mye borte, 1-3 uker pr måned

Både i hele Norge, Tyskland, Danmark, new zealand og Italia

Anonymous poster hash: 10e06...c60

Skrevet

Ja, en sjelden gang, akkurat som meg. En gang annet hvert år eller så.

Anonymous poster hash: 0a30a...fca

Skrevet

Ja, en sjelden gang, akkurat som meg. En gang annet hvert år eller så.

Han er forresten forsker.

Skrevet

Har en sivilingeniør som reiser ca halve året. Både i Norge og overalt i verden. Det er greit den første uka han er borte, men så er det nok. På fredag reiser han til Singapore og blir i 3 uker.

Anonymous poster hash: e6ff4...4b9

Skrevet

Jeg reiser vanligvis mer enn han, over hele verden. Han reiser også noe, men ikke så langt (Europa). Innimellom kan vi reise sammen på jobbreiser :) Må vel ta med barnet når den tid kommer. Jeg trives bedre med å være på reise enn å vente hjemme alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...