Gå til innhold

Lydbøker på. Mobilen - billigst mulig. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser mange bøker, men har nå tenkt å prøve lydbøker på mobil i stedet. Da kan jeg jo ta med boka mi når jeg er ute og går tur 👍

Men - dette ser jo ut til å bli superdyrt?! Jeg har nå bare lånt gratis bøker på biblioteket, men lydbøker blir det jo verre med, og jeg ser ikke muligheten til å kjøpe lydbøker for over 1000kr i mnd.

Jeg har sett på storytel.no, men der synes jeg utvalget var veldig dårlig.

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan finne billigere lydbøker for å ha på mobilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lånt massevis av lydbøker på cd på biblioteket. Laster de inn på pc og videre på mobilen. Veldig greit og helt gratis! 😊

Anonymous poster hash: 356f7...8cf

Skrevet

Jeg gjør som hun over. Låner sikkert ti lydbøker i måneden som jeg ripper og legger over på mobil/iPod. Hører lydbok nesten hele tiden, mens jeg trener og når eg handler og når jeg gjør husarbeid. 

Anonymous poster hash: 6ae03...636
Skrevet (endret)

Hva med denne siden her? Jeg har ikke prøvd den selv, men forstår det slik at man betaler en viss sum i måneden og får fri tilgang til alt.

https://www.storytel.no

Ed. Skrivefeil

Endret av Helene Harepus
Skrevet

Ups, beklager! Så nå at du hadde allerede sjekket ut Storytel.

Skrevet

Takk for svar Er det noe hokus pokus ved å legge cd plater over på pc eller er det bare rett fram? (Aldri gjort det før jeg) Hvis det funker er det jo bare helt genialt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...