Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Har vært syk lenge og går i behagelige klær. Orker ingenting som strammer i magen og ikke bh eller sportstopp engang. Føler jeg ikke får puste når jeg tar det på og det går av igjen i løpet av få minutter. Holder ut en tur på butikken, men blir stressa og det er av igjen i det jeg kommer inn døra. Har bryster som for så vidt trenger å løftes litt/holdes på plass så det ser ikke så lekkert ut uten bh.... Noen som har hatt det sånn? Gikk det over? Hvordan løse det? Anonymous poster hash: 70e57...f21
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har det sånn! Det første som forsvinner når jeg kommer inn døra er truse, bh og klærne jeg har brukt ute. Rett inn i husbuksa og og husgenseren. En befrielse uten like;) Anonymous poster hash: b19e9...a9a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har det sånn! Det første som forsvinner når jeg kommer inn døra er truse, bh og klærne jeg har brukt ute. Rett inn i husbuksa og og husgenseren. En befrielse uten like;) Anonymous poster hash: b19e9...a9a Men klarer du for eksempel en hel arbeidsdag når du føler det sånn? Blir du ikke utslitt? Anonymous poster hash: 70e57...f21
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har det litt sånn etter graviditeten. Orker ikke ha stramme bukser på. Får helt mark av jeans og liknende. Litt kjedelig da jeg egentlig ikke har lyst til å dasse rundt i treningsbukse og liknende. Men blæ.. Så ubehagelig det andre! Anonymous poster hash: f409c...b26
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Må jo ha klær på når jeg jobber, men det er ikke godt! Bruker ikke jeans, kun tights og kjoler. Tights og kjoler strammer ikke i livet og om bhen er skikkelig utslitt strammer ikke den heller så mye. Aldri strømpebukse men stayups. Har en kjole hjemme som vi kaller "fjellteltet" den er den beste til å sluffe rundt i huset med:) Anonymous poster hash: b19e9...a9a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #7 Skrevet 18. mai 2016 Jeg har operert endel i mageområdet de siste årene og det har ført til samme problem som deg. Jeg kan ikke ha på noe som strammer i mageområdet, blir rett og slett dårlig... Jeg jobber ikke, så har ikke det problemet, men de gangene jeg er hos lege så bruker jeg bh uten spiler og annet som gjør vondt. Kjøper bh på kappahl og i litt større str enn jeg bruker for å unngå stramming og det fungerer for meg. Anonymous poster hash: 399c9...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå