Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Barnet mitt har sendt noen meldinger som ikke er så fine til en i klassen. Ting er ordnet opp i mellom de , men jeg vil likevel slå ned på det og vise at det blir konsekvenser av sånt. Hva tenker dere kan være en grei straff? Tenker å dra inn telefon og nettbrett , men for hvor lenge? Anonymous poster hash: 72e85...187
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Alder på barnet? Anonymous poster hash: b84ae...680
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Har også en tiåring som gjorde dette. Etter at alt var ordnet opp i, og ungene venner igjen så ble telefon inndratt i en uke. Det var lenge for henne å være uten, iogmed at hun er ganske avhengig av tlf. Hun har ikke gjort det igjen siden. Vi hadde selvsagt også en lang og alvorlig prat i forhold til dette med å ta konflikter via sms, at det er helt forbudt og at hvis man mottar sms som er mindre pene så snakker man med en voksne fremfor å vare tilbake med samme mynt. Anonymous poster hash: b8a56...2a7
MJ<3 Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Jeg synes dette er en passende straff fordi det henger sammen med ugjerningen. Og sikkert sviende nok også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå