Gå til innhold

Postafen mot sv.skapkvalme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å ta 1-2 tabletter i døgnet? Merker at en tablett har grei effekt i oppmot 8-9 timer.. Har dødsmye som må gjøres, blant annet eksamenslesning og snart eksamen. Blir superfort kvalm. Plages også en del med svimmelhet og svimer fort av i starten av hver graviditet, men det er vel ikke mye å gjøre med? Holdt på å besvime i butikken for et par dager siden. Måtte løpe ut og legge meg inne på et dass på gulvet

 

Anonymous poster hash: a2895...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok minst to tabletter i døgnet de to gangene jeg var gravid. Jeg fikk disse på resept og fikk døgndose anbefalt av legen min. Ville kontaktet lege før jeg begynte å ta disse.



Anonymous poster hash: b767e...bc5
Skrevet

Legen min sa det var helt greit å ta ved behov. Funket veldig bra i forrige svangerskap, dessverre ikke i det hele tatt i dette...

 

Anonymous poster hash: ec9cc...2a6

Skrevet

Min lege sa at man absolutt ikke skal ta postafen som gravid (men ser det er ulike råd blant leger). Jeg fikk Phenergan istedet. Hjalp ekstremt lite, men nok til at jeg ikke ville dø hele tiden iallefall..:P



Anonymous poster hash: e4d2f...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...