Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #1 Skrevet 18. mai 2016 Greit å ta 1-2 tabletter i døgnet? Merker at en tablett har grei effekt i oppmot 8-9 timer.. Har dødsmye som må gjøres, blant annet eksamenslesning og snart eksamen. Blir superfort kvalm. Plages også en del med svimmelhet og svimer fort av i starten av hver graviditet, men det er vel ikke mye å gjøre med? Holdt på å besvime i butikken for et par dager siden. Måtte løpe ut og legge meg inne på et dass på gulvet Anonymous poster hash: a2895...1ee
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #2 Skrevet 18. mai 2016 Jeg tok minst to tabletter i døgnet de to gangene jeg var gravid. Jeg fikk disse på resept og fikk døgndose anbefalt av legen min. Ville kontaktet lege før jeg begynte å ta disse. Anonymous poster hash: b767e...bc5
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #3 Skrevet 18. mai 2016 Legen min sa det var helt greit å ta ved behov. Funket veldig bra i forrige svangerskap, dessverre ikke i det hele tatt i dette... Anonymous poster hash: ec9cc...2a6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2016 #4 Skrevet 18. mai 2016 Min lege sa at man absolutt ikke skal ta postafen som gravid (men ser det er ulike råd blant leger). Jeg fikk Phenergan istedet. Hjalp ekstremt lite, men nok til at jeg ikke ville dø hele tiden iallefall.. Anonymous poster hash: e4d2f...f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå